Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei!!! Idag har jeg begynt på min første dag i syklusen med hormon,Pergotime...Er veldig spent på hvordan dette vil gå!!! Er det noen andre her i samme situasjon?? Klemmer<3
Gullblomst Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er også på første kur denne pp. Blir spennende å se om dette funker. Jeg fikk positiv eltest i går på dag 14. så her er det full aktivitet i sengehalmen
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Ja,jeg er skikkelig spent altså!!!!!!Håper jeg ikke begynner å reagere på hormonene....Det har jeg ikke tid til=)))Hehe..... Skal gå på hormon nå i 5dager,så blir det full fres...Så blir det litt blodprøver å sånn da!!!!Er så spent....
maja81!! Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide før dere begynte på pergo?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 jeg svelgte siste pergo tabelett i går :-) første kuren min.... gikk rett på dobbel jeg!! jeg har prøvd i 14 pp jeg maja, men har mistet 4 ganger på de 14 pp også.
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg skal begynne førstkommende mandag:-) Vi har stilt oss i ivf-køen, men legen ville jeg skulle prøve pergo et par sykluser likevel..for liksom å ha gjort det. Er veldig spent på hvordan jeg kommer til å reagere, hører om en del kjipe bivirkninger... Har dere vært plaga med det? I såfall hva?
Gullblomst Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har prøvd lenge (bare se på nicket mitt, og jeg har itillegg laange sykluser) Kjenner bivirkninger av pergoen jeg også; Kvalm, hjerteklapp og en volsom "romstrering i eggstokkene". Håper dette er positive tegn
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 Heisan! Jeg er på min 3. enkle pergo kur. Har ingen bivirkinger, bortsett fra litt kvelame rundt EL. Sønnen min ble til på første pergo kur! Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå