Gå til innhold

Hei jenter.Kan man kjenne smerter en uke etter el??akkuratt som mens smerter??

Anbefalte innlegg

Søndag en del slim,mandag stikkinger i underlivet,tir&ons ont i magen akkuratt som mens smerter.

fikk positiv el test 7 mars,så venter ikke mens før om en uke.fikk min første mens 7 uker etter en ma i desember så går nå også 7 uker ifølge el testen..hmm

Fortsetter under...

når hadde du el?bruker du el tester?jeg har aldri fått positiv før men fikk det den 7 mars og på kvelden også..to stykker.

hmmm,når venter du mens?har du noen av de sympomene jeg har skrevet honeyboney?

Annonse

åå?:-)det begynte med stikkinger mandag og tir,ons,tor og idag ont i magen og litt bak i ryggen..hadde positiv el test 7 mars.har aldri kjent dette før mens før.kun hatt en mens etter en ma i desember så husker ikke helt hvordan det var før,men kjente ikke smerter en uke før..hadde du stikking i underlivet også??

noen flere i samme situasjon??håper det hehe.takk spania calling for respons.hjelper mye på,,

oppdaget idag pigmentflekker på begge armene også..ikke hatt det før..

Annonse

Jeg hadde det etter EL denne måneden.. Akkuratt som menssmerter, bare at jeg ikke pleier å ha det før en time eller to før mensen kommer. Vet heller ikke om jeg er gravid enda.. Eller.. Tok en test igår og det var en veldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldig

veldigveldigveldigveldigveldigveldigveldigveldig Svak strek men den forsvant:P Tar ny imorgen;) IKM mandag.

ja jeg har ikke hatt det før,når eg fikk mensen 1 februar den første etter ma i desember.så merket eg ikke den kom.hmm.men nå vet eg at jeg testet positivt på el test 7 mars så er litt over en uke siden,,spennende..hvilke tester bruker du??cb?du må holde meg oppdatert:_)vi er i samme situasjon vi da.jeg venter mens onsdag,tor fre ca

Bruker fra billigtester-no og quick respons. Fikk mensen selv 22 januar etter MA i desember så ser ut som vi er i veldig samme situasjon. Jeg fikk regelmessig med en gang etterpå da så heldig der:) Må komme med oppdatering du også så ser vi hva som skjer! Men jeg Bruker ikke EL-tester da. Bare.. Peiser på når det passer seg;)

okey.jeg ventet 7 uker på min første mens etter ma.men men,og tok en el test bare på litt gøy den 7 mars,de har aldri funket på meg før,og satt hjemme og tenkte ja hvorfor ikke.tok to stk tolv på kvelden og d evar positiv,så da er egentlig mens om en uke ,så da er det 7 uker nå også..håper det skjer noe spennende da.har hatt økt utflod,slim søndag,stikking i underlivet mandag,tir,ons,tor og fredag ont i mage (mens smerter),har kjent strekk i magen ,vært litt små kvalm på kveld akkuratt som eg må gulpe..hmm..har du noen av disse sympomene??

Jepp.. Har vært dårlig ca en uke idag.. Sånn på morgenen og litt på ettermiddagen. Ellers er det litt sure oppstøt, litt ømme pupper og litt veldig varierende mageform:P Kanskje vi er av de heldige denne måneden?:)

Er jo ikke alle som får det:) Hadde det veldig lite sist gang, men varierer jo fra gang til gang. Blir jo litt sånn at en leter etter symptomer til slutt. Så nettopp på den testen fra igår (lå på toppen av posen og nyskjerrige meg:P) Syntes jeg så en veeeeheheheheeeeldig svak strek, men var nok innbilning, og uansett så er det nok bare jeg som ser den;) Har så lyst å få en skikkelig tydelig strek en gang for mammaen min har bursdag på onsdag og hadde vært så gøy om hun kunne få vite det da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...