Gå til innhold

Nytt treff - Modne damer i Oslo og omegn - 29 mars

Lilleprins og mamma

Anbefalte innlegg

Hei

Takk til alle sammen som var på treff denne uken tirsdag 13 mars. D var kjempekoselig!

Vi ble da enige om å prøve å få til nytt treff torsdag 29 mars kl 17:00. Ble også enige om å prøve et nytt sted. Mener vi ble enige om Front på Aker Brygge. Stemmer det?

Håper så mange som mulig vil dukke opp.

Jeg er med:-)

Fortsetter under...

Hei,

Nå satser jeg alt på å bli med denne gangen. Høres ut som dere er en trivelig gjeg. Sist gang -13 mars ble det for mye for meg med treff+nattevakt etterpå, men denne gangen har jeg fri fra jobb og vil gjerne komme og satser alt på det. Melder meg derfor på nå.

Til Maggi - jeg skal krysse fingrene for at du kommer på treffet den 29 mars. Man vet jo aldri :-) Du har jo overrasket oss hver gang med å komme....

Terminijuni - koselig om du også kom. Vi er en gjeng som har det veldig hyggelig sammen når vi møtes! Det er bare å slenge seg med.

Mirte - Yepp vi sees!! :-)

Annonse

hei jenter og takk for sist!

Det var jeg som lovte å ta ansvar for det nye treffet på nytt sted, men har ikke rukket å gå inn på BIM før nå, så bra at du lilleprins i magen sendte ut mail og minnet på treffet:-) Vi snakket om 29.3 sist, men dette blir dessverre umulig for meg, da jeg vil være opptatt alle torsdager framover med yogatrening kl. 17 (der går også en annen fra treffet, så for begge oss blir det vanskelig med torsdager).

Den eneste dagen jeg kan den uken er 28.3, så om det passer for dere at vi flytter til 28.3, kan jeg fortsatt ta ansvar for bestilling av bord på Front som avtalt. Men om dere likevel går for 29.3 hadde det vært fint om du lilleprins i magen følger opp ift bestilling.

Ellers så er jeg glad for å høre du fikk det som du ville på Ullevål lilleprins i magen, og håper alt går bra med deg Maggi også til uken.

Selv prøvde vi igjen å få lillegutt til å vise seg på 3D UL i går, men han er fortsatt sjenert og skjuler seg bak armene. Vi har fått ny sjanse 30.3 så får håpe han vil vise seg da:-).

Fint om jeg kan få beskjed om det er greit å bytte til 28.3 før mandag kveld, eller om dere opprettholder dato og tar ansvar for bestilling selv, da jeg skal en tur til utlandet i midten av neste uke og ev. vil bestille bord før jeg drar.

Hilsen fra mammaen til

Hei alle sammen,

og takk for sist! D var kjempe koselig.Så hyggelig å bli kjent med dere.

Jeg kan desverre ikke torsdag, da jeg også går på yoga kl 5.Det hadde vært supert om vi kunne ta onsdag 28, men vi å bare finne ut av hva som passer best for de fleste.

Lykke til Maggi- tenker på deg!!

Ha en flott helg.

Har nå kjøpt både barne vogn, seng og diverse! og ordener rommet i helge...rart!

Hei alle damer.

Ser ut som de fleste har mulighet til å kome onsdag 28 mars fremfor torsdag 29 mars.

Jeg kan også begge dagen så for meg er det akkurat det samme.

Hva med å foreslå en annen dag. Mandag 26 eller tirsdag 27 samme uke - passer det bedre for dere da som ikke kan komme onsdag 28 mars?

Må prøve å få samlet så mange som mulig når vi først skal treffes. :-)

Annonse

Jeg synes det er flott at du prøver å trekke inn flest mulig!

Jeg kan mandag 26/3, hvis vi møtes tidlig. Har et møte kl20h. Den uken er ellers håpløs - har møte med møteplikt både tirsdag og onsdag kl18 og har et kurs torsdager.

Jeg kan også fredag 29/3. Da uten at jeg må haste videre.

Så om dere denne gangen kunne få til mandag eller fredag, hadde jeg vart veldig takknemlig!!!!

Det var veldig hyggelig den ene gangen jeg fikk være med og jeg vil gjerne bli bedre kjent med dere!

Det ser ikke ut som det er så lett å finne en dato som passer......

Jeg går også på Yoga på torsdager (samme kurs som wonderboyimagen) og hadde blitt kjempeglad om datoen ble endret til onsdag 28. Jeg kan komme både mandag og tirsdag også, dersom det skulle bli endret til en av de dagene.

Så bra at du fikk det som du ville, lilleprins i magen, jeg lurte på hvordan det skulle gå med dere på Ullevål. Ønsker også Maggi lykke til, det blir spennende å høre hvordan det går med deg til uken.

Dagene fylles fort opp, spesielt når det bare er litt over en uke til neste treff!

Jeg kan tirsdag 27. mars, kanskje også fredag 30. mars (må bare få noen andre til å ta imot vaskehjelpen...). Booket inn 28. mars med arbeidskollegaer i og med at vi avtalte BIM-treff 29. mars på forrige møte, men dersom det passer for flest den onsdagen, så får jeg heller henge meg med neste gang det blir treff.

Ha en strålende uke alle sammen!

Hei ,

ny uke..

Lurer på hva som blir planen?er det flere som er klare for å byte fra torsdag 29 til evnt Onsdag 28 eller tirsdag 27 ?

flott om vi kan bestemme oss for en dato snart.

Vet dere noe ang bringebærblader og når skal man begynne å ta det?Hva hjelper det egentlig for?Har fått en del tips om at dette er tingen for lettere fødsel-stemmer dette?

Maggi- blir kjempe spennede å finne ut hva som skjer denne uken med deg og baby!Du må holde oss update!

Ha en fin uke alle sammen!

Hei alle

Ut fra hva jeg kan se så passer det best for de fleste 28.3 og ift alternativet mandag eller tirsdag, synes det som flest kan 26.3 (jeg kan også 26.3 nå etter avlysning av en annen avtale), mulig jeg kan avlyse 27.3 også, men da må jeg vite det innen i morgen. Synd det ikke passer for deg coscos, men vi får prøve å få til slik at du får være med etter påske. Om jeg skal bestille håper jeg dere som ikke har svart kan si fra om dere kan 28.3 eller 26.3 så skal jeg bestille før jeg drar til utlandet. Roma 14 bringebærbladte skal man begynne med i uke 35-36 ut fra hva jeg har hørt.

Jeg sjekker mail igjen i morgen.

Hilsen

ok - synd - jeg bøyer meg i støvet.

Det ser ut til at det ikke blir flertall for enten mandag eller fredag.

MEN: Kan vi på ett eller annet vis få flettet inn en gang, hvor jeg kan?

Jeg er låst fast gjennom mange møter med møteplikt og det kurset jeg holder. - Det er forresten siste gang torsdag 26/4.

Jeg har nemlig veldig lyst å treffe dere flere ganger :-)

Enig med alle dere som sier at onsdag 28.03.07 er den beste datoen. Da lager jeg et nytt innlegg hvor alle som kan den 28.03.07 melder seg på slik at vi får lettere oversikt.

TIl Lunas gutt - vi kommer til å ha mange treff fremover så du kommer helt klart til å treffe oss igjen!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...