Gå til innhold

Kosesyke barn?


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

Det er kjempestas å kose med babyen min, men ikke konstant, hele tiden, slik at jeg ikke får gjort noe annet. Hun ligger max 10 min på babygym/vippestol, da er hun ikke fornøyd før jeg plukker henne opp, og HYLER som besatt. Når hun da kommer i fanget er hun strålende fornøyd, ler og smiler. Slik er det hele dagen, hun skal sitte på fanget hele tiden for å være fornøyd. Jeg får jo nesten ikke spist en gang. Hun sover i sengen sin kanskje en gang om dagen og når vi triller tur, men hele tiden når hun er våken skal hun ha nærkontakt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare la henne ligge på babygymen å hylskrike til hun er utslitt eller hva? Noen tips? Er hun allerede bortskjemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du skal la ho hylskrik på babygymmen... ho e jo lita enda da... ho træng vel mye nær kontakt... onga e førskjelli... har du nå bæresele eller sjal? Vesst du bruka det så kanskje ho bi litt metta på kos mens du får gjort ulitt ;D Onga e førskjelli... å det går sæ sekkert tel etterkvært....

 

Ikke så mye råd da... men, men... kanskje nån andre har det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæresele pleier å gå bra ei stund, men er ganske tungt å gå med den når en driver med noe syns jeg. Om natta sover hun i egen seng uten problem. Jaja, får vel være glad for at hun liker å være nær oss da, får se slik på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke du skal la henne skrike i babygymmen, men la henne få være nær dere (selv om det er veldig slitsomt når det blir sånn hele tiden).

Vet ikke om man kan samenligne det, men med større barn som trenger veldig nærkontakt og som nesten sitter oppå deg hele tiden så er det anbefalt å la de få denne kontakten. De vil etterhvert søke ut fra voksne og de blir tryggere når man lar de få bruke den tiden de trenger for å slippe voksne. Som sagt vet jeg ikke om dette er sammenlignbart med spedbarn, men jeg tror jeg ville latt henne være på fanget som hun vil enda. Du får helle bare la huset flyte litt og tenke at dette sikkert bare er en periode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg si at Evelina er litt sånn hun også. Ligger ikke så veldig lenge alene før hun må ha oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...