Lunis Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Var på UL i dag og fikk bekreftet at lilleknerten ser ut til å være i normal utvikling. Regnet jo egentlig med det - men etter to års prøving er man (eller i allefall jeg) aldri helt trygg på at dette skal gå bra likevel.. Men nå er jeg endelig ganske overbevist.. Og himmel og hav for en deilig følelse! Har bare gått rundt og glist i hele dag.. Var hærlig å se den lille kroppen der inne.. Og lydig var snuppen også.. Jordmora fikk først ikke målt hodet fordi han lå i feil retning. Men med en gang hun hadde sagt det, snudde han seg slik hun fikk målt likevel.. Da vi til slutt spurte om hun kunne se om det var gutt eller jente, sa hun at hun ikke hadde sett det underveis fordi han lå med beina samlet hele tiden. Og vips brettet han ut og hele stasen kom til syne. Var nok både tut og bjeller der ja.. Beholdt også termindatoen.. 14 august.. Flere som har fått fødeplass på Ullevål, avd. A i de tider? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8642105-jeg-er-s%C3%A5-lykkelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå