Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Har en bekjent som har slitt i mange år med helsa. Han og min mann har holdt på med data sammen, og siden han ikke har hatt noe familie her, har jeg laget litt julebakst til han, og handla av og til. Han ba om hjelp på fredag, og jeg henta medisin til han og handla. Han hadde det helt forferdelig hjemme, og jeg ba han om å skaffe seg hjelp. Var litt streng med han, for han trengte det virkelig. Sendte melding til han søndag, og spurte hvordan det gikk. Fikk ikke noe svar, og tenkte at han var fornærma på meg. I dag er han funnet død.... 46 år gammel. Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke hjalp han mer, ringte til han når han ikke svarte på meldingen. Nå har han iallefall det godt, slipper å slite mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Uff då Fru Gyldenkron.. Så utrolig ekkelt! Men no må du ikkje ha dårlig samvittighet. tenkt heller på alt du og mannen har gjort og betydd for denne personen. Det at du va litt streng visa jo bare at du bryr deg og har omsorg for han. og d e eg sikker på at han skjønte og:) Det e alltid sånn når noen går bort at vi får dårlig samvittighet fordi vi ikkje gjorde mer.. Men eg e sikker på du gjorde så masse du kunne. har jo en stor familie hjemme du ska ta deg av i tilleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 20. mars 2007 #3 Del Skrevet 20. mars 2007 Å huffamei så fælt. Du har jovært kjempesnill, så du bør ikke ha dårlig samvittighet nei. Ikke tenk på at du ikke stilte nok opp for han. Det er jo ikke din jobb eller familie skjønner jeg, så du var jo grei og handlet og hentet medisin. Stooor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Del Skrevet 20. mars 2007 Takk jenter. Tenker masse på han enda. Har ikke fått høre noe mer om hva som har skjedd, bortsett fra at han ble funnet i senga. Så ut til at han hadde sovet når det skjedde. Det er jo en trøst da. Litt ekkelt å tenke på at jeg trolig var den siste som så han i live. Han har alltid gitt uttrykk for at han hadde så masse besøk som kom innom, så er litt forundret over at han ikke ble funnet før etter 4 dager. Men han har kanskje gitt uttrykk for litt mer enn det som var sannheten. Vi var jo klar over at han ikke kom til å bli gammel, for han ivaretok ikke helsa si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå