Gå til innhold

Suuuuukkkkkk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt håpløs!!!! I morgen er det 6 dager til IKM, og jeg har bare SÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å teste.... men det er jo ALT for tidlig!!! Andre som har gjort det så tidlig bare fordi de ikke klarte å vente? Og som testet negavtivt, men likevel testet positivt etter hvert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg kjenner meg igjen! Jeg testet positivt noen dager før IKM, men ikke fullt så mye som 6 dager før... Er vel kanskje litt tidlig, ja:)

Jeg går bare og venter på el, jeg...

Skrevet

Jeg testet dag, jeg, enda jeg vet at det er lenge til det forhåpentligvis blir et kryss på testen. I dag er det 28 dager siden sist mens, men forrige syklus var 45 dager. Uff og huff!!

Men det er egentlig like greit at dette drøyer litt. Har ni uker med MASSE jobb foran meg og er redd det kommer til å bli slitsomt. Likevel kommer jeg til å bli veldig skuffet hvis jeg får besøk av tanta på dag 45 dene pp også. Det er noe dritt, altså!!

Det er skikkelig vanskelig å la være å teste,men det er jo egentlig bare penger rett ut vinduet... Prøv å vent litt, HI. Så skal du se at den blir positiv litt senere!!!!!!!

Og til deg Erisa; ble trist da jeg leste at du mistet, men gled deg over at du har vært gravid, og at du kommer til å bli det snart igjen!!

Skrevet

Takk for det, Moppa:) Jeg tenker egentlig at jeg var kjempeheldig som ble gravid så fort; hadde sluttet med pillen i november og ble gravid i januar. Så jeg er ikke så bekymra. Bare litt ivrig:) Har så lyst at kroppen skal komme i rytme igjen!

Jeg kjenner meg godt igjen i den doble følelsen; på en måte er det greit å ikke bli gravid, fordi det passer bedre av praktiske årsaker, men i hjertet så vil man bare ha baby NÅ! Håper det klaffer nå da!

klem

Skrevet

Ja, dette er en spennede tid!

Var helt oppslukt av tanken på å bli gravid de to første pp (er i tredje nå), men er litt roligere denne runden. Har et vikariat ut året så jeg må bli gravid senest i juli. Uff, det stresser meg litt... Det hadde vært perfekt å bli gravid i april/mai, men det er kanskje litt vanskelig å time. Dette er fortsatt litt altoppslukende, kjenner jeg ;)

Du får holde oss oppdatert oss framover...

Vi skal nok få det til, hele gjengen!!!

Nå er det tid for senga. Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...