Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Velger og være anonym her nå.Jeg har en eks(han er gift)og venter sitt første barn med kona si.Jeg venter mitt første barn med han jeg er forrlovet med.Men tanken mine er på eksen.Litt sjalu på en måte,enda det er en stund siden vi har vært sammens.Sikkelig surt egentlig at jeg ikke får han ut av tankene mine. Normalt? Noen som har noen tips og komme med?
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 underfundige tanker som kanskje for noen kan virke helt hårresiende er jo ganske så normalt når man er gravid... Ikke legg så mye i det og ikke la det gå ut over deg og ditt forhold tror jeg.. Er veldig sikker på at det vil gå seg til eller gå over.. Har du snakket med din forlovede om det? Kanskje det hjelper deg å la det flyte videre dersom det er åpenhet om det i tillegg.. så ikke du går og bærer på det "hemmelige" i tillegg til at du kanskje synes det virker litt sært i tillegg... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Nei jeg har ikke ta opp detEr redd for og såre min kjære da.Har jo ikke sett eksen på svært lenge eller,men i tankene hver dag er han.Uff sliter sikkelig med dette.
ninsoer Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 tror ikke jeg ville sakt noe om d til min samboer.. om d hadde vært meg.. jeg ha ikke syntes d ha vært noe artig å få hørt at han enno tenkte på eksen sin..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Tror det er veldig normalt at tankene surrer når man er gravid. Det er helt naturlig å bli sjalu selv om det er år og dager siden....det har jo vært følelser der, og innimellom, uten at det trenger å bety noe som helst vil disse følelsene dukke opp igjen! Tror nok når babyen kommer og man får andre ting til å styre på med at de forsvinner...tror det er sunt å la seg få lov til å føle slik man gjør! Det finnes desverre ingen fasit eller svar på slikt, men det er kanskje også like greit!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 nei men det er nesten at jeg ønsker at det er min eks som skal være faren til mitt barn..veldig rare tanker jeg har.Lurer på hva han gjør og hvordan han nå ser ut osv.Masse tanker.Litt rart at det er normalt når man er gravid..har hatt det helt siden jeg fikk høre at han skulle gifte seg.Men om hjertet banker noen ekstra slag når jeg ser han det vet jeg ikke..men har dårlig samvittighet overfor min samboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå