Gå til innhold

mammaklær i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Lurer bare på en ting...... Finnes det egentlig mammaklær i store størrelser? Eller må vi nøye oss med vanlige klær i store størrelser? De plassene jeg har sett har ikke tøyet kommet i nærheten av å passe meg. Til vanlig bruker jeg str 54-56. Jeg er er ganske smal rundt midjen, så de fleste bukser er til vanlig for store i livet. Så sånn sett går det nok bra..... Men hadde vært kjekt å finne noe som satt akkurat som det skulle! Nå er jeg jo ikke så langt enda (snart i 8. uke), men greit å vite.... :)

Fortsetter under...

oy, ser visst at det er flere lignende innlegg her! Men jeg lurer likevel jeg! Det jeg glemte å ta med er at min bror skal gifte seg i juni, og jeg aner ikke hva jeg skal gå med! Bør jo helst finne en fin kjole siden det er så nært! Noen ideer om hvor jeg finner slikt?

hei. jeg bestilte på motherhood.com . bruker ca 54 og bestilte da 3xl. det var faktisk nesten litt stort, men fikk en diger mage så de satt iallefall fint der;)

må vel regne omtrent det doble av prisen pga avgifter og sånt, men absolutt verdt det.

vet ikke om du er interessert men jeg har iallefall fortsatt dette: http://www.barnimagen.com/forum/thread/8255075

jeg kjøper litt store klær på KappAhl(XLNT) det er mange av klærne de har der som har en fasong som gir rom for gravid mage:) må vel nevne at jeg er stor fra før og venter tvillinger hvert øyeblikk...men 2xl er altfor stort

Annonse

jeg har faktisk endelig fått tak i mammaklær som passer på H&M. Prøvde i over 3 mnd å få tak i noe men det var for lite alt som var(bruker vanligvis xxl eller 50/52, men varierer litt). Så plutselig her for 2-3 ukersiden hadde de fått inn bukser som var litt vide i bena og som i alle fall foreløpig passer. og jeg har ikke gått ned i vekt.

Så gå innom H&M innimellom det virker som om de får inn litt forskjellig.

Hvis du bor i oslo så vil jeg anbefale solo butikken på Guneriuss som har store klær (ikke mamma klær) men, mye passer likevel. Vide skjorter etc.

HÆ?? Store str. på Den kule mage??

Eg var på Den kule mage i Markvn. (for tre-fire veker sidan) for å finne bukser i str. 44. Der hadde dei ikkje svarte bukser i str. 44 (kun str. 40/42). På spm. om kvifor dei ikkje hadde den str. i ei bukse dei "nettopp hadde fått inn" svarte dei "fordi det går så mye av den". Eg vart lettare provosert sidan dei hadde 10-15 bukser i kvar av dei andre størrelsane, -viss det då går mest i str. 44, burde dei ikkje då bestille inn mest av den??

(Forøvrig eit kjent problem i dei fleste butikkane i Oslo, uansett om du er gravid eller ikkje; ganske vanskeleg å få tak i "vanlege" kle på "vanlege" forretningar viss du er str. 44 og over:-( )

Dei ringde forøvrig til den nyopna butikken på Glasmagasinet, og der hadde dei str. 44, men ikkje større enn det. Eg skulle og ha ei dongeribukse, og av dei var det kun ein modell som passa til mine lår og rumpe, og der var og største str. 44.

Konklusjonen min er dermed at Den kule mage ikkje akkurat har utvalg til oss som frå før (graviditeten) er str. 44 og over.. (sjølv om eg ikkje har testa ut kjolane.)

Må ellers bryte ihop og tilstå at eg HATAR shopping, manglar visst eit typisk feminint gen der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...