Gå til innhold

Hva er denne slimproppen for noe da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry at jeg er anonym nå,for dere som evt. skulle irritere dere over det..men synes det er litt flaut,er mitt andre barn,med har aldri hørt noe om noe slimpropp fra verken lege,gynekologer eller jordmødre,er liksom bare her inne jeg hører om dette...

Hva er det? når "går slimproppen" ? og hvordan ser den ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter meg opp jeg:)

Skrevet

Grunnen til at du ikke har hørt om slimproppen er at den ikke er av betydning!! Så det er ikke noe å være flau over!!

I følge gynekologen som undersøkte meg da slimproppen min gikk i uke 21 forsikret meg om at alt maset om slimpropp er skapt av forum for gravide. Ingen profesjonelle tar hensyn, eller er interessert i om den har gått eller ikke.

Dette er en slags propp som sitter i mormunnen og skal forhindre at ulumskheter kommer opp i livmoren. Noen mister slimproppen tidlig, noen i forbindelse med modning rett før fødsel og andre ser aldri noe til den.

Skrevet

ok..sikkert derfor jeg ikke har hørt om det da :) bare lurte på om det var noe jeg burde fått med meg,og jeg venter liksom nr 2 jeg da..:)

Så det er altså bare en propp som er inni der en plass,som egentlig bare beskytter for bakterier og slikt..men hvordan kan enkelte være så sikkre på at fødseln nærmer seg når denne slimproppen går da...hvis det ikke har noe betydning..

Skrevet

Det er vel bare ønsketenkninger... Men så er det jo så mange her inne som mener både det ene og andre også da... Jeg velger heller å høre på fagfolk. I mitt første svangerskap gikk slimproppen 4 dager før fødsel, men den gikk i uke 21 denne gangen. Sier jo endel om hvor upresist fødselstegn dette er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...