Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Dere får negativ tilbakemelding fordi dere skriver NEDLATENDE kommentarer til seriøse innlegg. Hvorfor dere er så nedlatende, belærende og arrogante kan ikke jeg svare på, men dere mangler tydeligvis noe som heter EMPATI og INNLEVELSE i andres situasjon. Nei, kanskje ikke angsten deres er like sterk som andre sin. Jeg kjenner meg ikke igjen i ALLE innlegg heller, men jeg respekterer at vi alle har forskjellig TYPE angst her. Jeg tror GRADEN av angst bare er viktig for dere som faktisk nevner det. For oss andre (og da mener jeg ikke vi som har sterkere angst, men vi som støtter hverandre!!!) er graden av angst uviktig. Vi diskuterer selvfølgelig hva vi er redde for, men dette er ikke for å MÅLE angsten. Å kunne sette ord på redselen sin er faktisk et viktig steg videre. Og Pashla: mange av oss vil føde vanlig!! Du er ikke så sinnsykt enestående som du tror. Dere skjønte sikkert ikke så mye av det jeg skrev her, fordi dere vil jo ikke høre andres synspunkter. Men én ting MÅ dere forstå; vi ønsker et positivt og inkluderende forum her!!! Negative kommentarer kan legges til kranglesiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miang20&alicja10.06.07 Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Slenger meg på her jeg, Anonym.. Synd det er så få som forstår at det ikke går på hvem som har mest angst men på selve mennesket som har angst og hvor vanskelig det er for en selv.. Det er like vondt for en å ha angst for å revne, som en som har angst for å dø i fødsel.. De har det like ille, uansett hvor stor eller liten noen måtte mene angsten deres er.. Det er ingen angst-skala og angsten er på ingen måte "logisk". Den er der uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8642261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Jepp. Men det var bare to personer her inne som lagde bråk, og de har jo høytidelig annonsert at de skal slutte å bruke siden ( i hvert fall hun med tødlene) så da er det jo ikke noe problem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8648511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guldamedgull Skrevet 18. mars 2007 #4 Del Skrevet 18. mars 2007 Takk for det. Synes denne siden begynner å bli misbrukt av folk som skal krangle, men det har vi en annen side til! P er den verste og hun burde holde seg langt unna. Har ikke sett på makan til innbilsk og nedlatnede kjerring. Hun med tøddlene er ikke så ille som dere tror. Jeg trodde også det til jeg prøvde å bli kjent med henne og hun er veldig hyggelig, Vi har angst i ulik grad, men ingen skal kunne komme å dømme andre for det. Hetti Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8673697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. mars 2007 #5 Del Skrevet 19. mars 2007 Skal undre meg på hva jeg har gjort dere. Her er det forbudt å engste seg over "feil" ting, og særlig å ikke ønske seg KS. (Jeg registrerer at HI ikke syns det er så unikt: fint! Der kunne du jo ha funnet fellesskap i en annen!) Jeg henger ikke ut navngitte personer for det, jeg nevner bare at det er andre måter i verden å engste seg på. Men det er liksom ikke bra nok. Og som sagt flere ganger før: Ja det er naturlig å få barn, men det ER noe å være redd for likevel. Hvis man klarer å få med seg to tng på en gang i mine innlegg. Merkelig nok leser de fleste bare at jeg syns det er naturlig, og blir rasende, ikke pokker om jeg skal slippe unna med noe sånt, og dermed syder det som fy. Men jeg gjentar: Det er lov å engste seg for naturlige ting også. Det er mitt lodd å ha min angst, ikke din, og om du syns jeg er teit fordi jeg samtidig har en annen tanke i hodet, nemlig at fødsel er noe som hører livet til, ja så må du jo gjerne syns det, men er det noe å hisse seg opp over? Det er naturlig å dø også, det skal vi alle sammen, men jeg kan ha dødsangst selv om jeg syns døden hører livet til. Jeg kan ha fødselsangst også, selv om min angst er ulik din, og om den likevel har i seg at jeg vil føde, at jeg vil ha barn og at jeg mener det ikke er noe naturstridig i det. Dette er et forum hvor man skal hente støtte - og selve forumet ser jeg ikke noen grunn til å klage over, det blir hva det blir basert på hvem som bruker det. Hvis det er et poeng for deg, Hetti, eller de/n som bare kaller seg Anonym, å få til å mobbe ut dem dere ikke "skjønner dere på" eller ikke liker innleggene til: Blir det da et bedre forum? Blir det mer inkluderende? Blir sammensetningen her mer eller mindre arrogant? Skal vi rope "stikk", som noen her gjør, til dem vi ikke vil høre fra, så blir forumet mer tolerant.....? Kanskje ikke det. Kanskje faktisk blir et mer tolerant og inkluderende forum om man slutter å sette merkelapper på andre. Hadde vært verd et forsøk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8687814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #6 Del Skrevet 19. mars 2007 "Dette er et forum hvor man skal hente støtte ". Ja, nettopp. Men de fleste av oss her inne føler ikke at DU er spesielt støttende - tvert i mot - jeg (og mange med meg, tydeligvis) har reagert på at du omtrent alltid har en provoserende, nedlatende og arrogant tone. Og da er du ikke velkommen her. NB! Merkelig at det alltid er DU som blir misforstått, og at det alltid er ALLE DE ANDRE det er noe galt med - og aldri deg. Det er jo bare EN person her inne som har skapt irritasjon - og det er DEG. - Mari Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8689545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. mars 2007 #7 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå gjentar jeg meg selv litt, men det er påkrevd: Hvis jeg noen gang skulle komme til å bruke ordet "stikk" til et medmenneske, enten på nett eller i ansiktet, kan du kalle meg "arrogant" og "lite inkluderende" og akkurat hva du vil ellers. Fram til da kan du lytte til lyden av singlende glass i glasshuset ditt. Verken du, Mari, eller noen andre bestemmer hvem som er velkommen her - og jeg har aldri latterliggjort noen andres angst, eller sagt at den ikke har berettigelse. Da har du ikke lest mine postinger her. Jeg tror faktisk ikke på at alle har problemer med meg. De åpenbart mest betente temaer har jeg ikke skrevet inn eller svart på, jeg holder meg som oftest til det generelle. Hvorfor blir du så sint på det? Jeg har derimot fått høre det selv, kanskje ikke av så mange, men en gang eller to, at dersom jeg ikke har noe problem med det eller det, så kan jeg ikke påstå at jeg har fødselsangst. Så konklusjonen min blir at dette er et sted man skal hente støtte for visse godkjente typer fødselsangst. Du blir forbanna for at jeg sier det høyt. Men hvorfor? Det er ikke retta som angrep mot noen personlig, det er bare en logisk slutning av enkeltes kommentarer. Nå er jeg meget nysgjerrig. Jeg syns dessuten det er mye morsommere å duellere med deg når du har et navn å feste det hele til! ("Anonym" blir en sånn litt grå klump, det er umulig å si om hun er en eller flere, og om hun kommer igjen flere ganger. Jeg er ikke imot at knappen skal finnes der, men i de mest fargerike debattene er det fruktbart å gi seg til kjenne. Eller?) Mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8690220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miang20&alicja10.06.07 Skrevet 19. mars 2007 #8 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg tror ofte du blir misforstått her inne, Pashla, selv om jeg en del ganger har undret meg litt over din evne til å forstå andre. Hovedgrunnen til at du blir misforstått er nok det at du er så standhaftig i din mening om en naturlig fødsel. Dette får veldig mange til å føle seg sutrete fordi de er redd for fødselen, som for deg faller som en naturlig del av livet. Angst er et veldig ømfintlig tema og det hjelper ikke at du i så og si enhver tråd kommer med at det er "naturlig". Dette er akkurat det de fleste er redde for. Å få høre at det er naturlig å føde. Når du forteller om din angst, som er helt klart like "gyldig" som andres angst, sier du at du skal føde vanlig(ikke fått med meg om dette er med eller uten smertelindring) fordi dette er en naturlig del av livet. Slik hører veldig mange av oss ofte fra de høyere makter , leger o.l. At ja, en fødsel er noe å grue seg til, men det er helt naturlig. Det er ikke det vi vil høre. Når du kommer inn her med dine meninger vil mange føle seg "mobbet" grunnet at du ofte kan høres litt ut som en lege som prøver å roe ned en "desperat" svangerskapsvkinne med angst. Det er akkurat slike kommentarer de fleste er redde for å høre. Folk vil ha en garanti for at de kan få f.eks keisersnitt, fordi de er redde. Angst tar mange mange år og behandle og er du gravid så kan ofte fødselsangst/annen angst/traumer tidlige overskygge gleden ved å gå gravid, og da holder det faktisk ikke med 9mnd terapi hos jordmødre. Det er ofte en garanti om keisersnitt som roer ned mange. Kanskje neste svangerskap blir lettere. Beklagelig at du føler deg misforstått, og jeg er litt sliten så mulig du ikke forsto helt hva jeg mente, men jeg har i alle fall prøvd slik jeg ser det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8691754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #9 Del Skrevet 19. mars 2007 Pashla, du gjentar deg selv. Det er ikke nødsvendig, for du høres mer og mer arrogant ut for hver gang. Poenget mitt med kommentaren til deg var at du fremstår som så veldig skinnhellig og enestående i forhold til oss andre. DU syns at fødsel er naturlig. Vi er faktisk mange som synes det. Hadde du hatt litt innsikt i hvordan angst utarter seg, så hadde du visst at en person med angst er meget klar over at angsten er irrasjonell. DU vil overvinne angsten og føde vanlig, mens alle vi andre har bare gitt opp og vil ha ks. Du tar så feil!! Mange av oss jobber med oss selv for å kvitte oss med angsten, slik at vi kan føde vanlig. Hvis vi ikke klarer å overvinne angsten, så vil vi selvfølgelig ha ks!!! Til og med helsevesenet innrømmer at ks er best ved sterk angst! DU føler at vi måler angst på dette forumet. Skjønner ikke hvor du har fått denne oppfatningen. Når noen spør meg om min angst her, så forteller jeg gjerne. Hver gang jeg forteller, så blir jeg litt mer klar over hva jeg er redd for. Og om andre er redd for heeelt andre ting, så har jeg full forståelse. Det det koker ned til med deg, Pashla, er at hvert eneste innlegg fra deg er et angrep på oss andre i dette forumet. Aldri noen støttende ord eller gode råd. Du gir ikke noe av deg selv, bortsett fra moralske prekener. Jeg forbeholder meg retten til å være anonym, fordi jeg føler jeg snakker for mange her. HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8691936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 20. mars 2007 #10 Del Skrevet 20. mars 2007 Til de to over: Dette kunne jeg godt skjønne meg på, både på HI og Miang20. Og om jeg er misforstått eller ikke, det er mye som virker krassere enn det er tenkt når det bare kan leses og ingen stemme eller ansikt er med... Aller først syns jeg det er en lettelse å lese at jeg IKKE er noe enestående! (Noe du påpeker i hovedinnlegget.) Det er veldig befriende, for med alle typer angst er det en tilleggsbelastning å føle seg helt annerledes i verden en alle andre. "Hadde du hatt litt innsikt i hvordan angst utarter seg, så hadde du visst at en person med angst er meget klar over at angsten er irrasjonell." - ja, vel - visste du at jeg i to år av mitt liv gikk inn og ut av sykmelding på jobb med en angstlidelse? Jeg gidder ikke vurdere sykdomsbildet mitt nå, som "rasjonelt" eller "irrasjonelt" eller si noe om hvordan det var, eller hva det skyldtes - det er over nå, i det vesentligste, og det lærte meg to ting: nr 1: man ser ikke at en person har angst, man kan ikke engang gjette hvordan en "angstpasient" skal se ut eller oppføre seg eller hva hun/han liksom har til felles med andre med angstlidelser, det kan like gjerne være den lattermilde, litt brautete kollegaen din som den heller sjenterte og puslete nabodama. Og nr 2: at det kan gå over. Man har ikke nødvendigvis angst et helt liv. Men i spesielle situasjoner i livet, når det helt store skjer - kanskje når 2 kskal bli 3? eller noe annet meget skjellsettende finner sted - da kan en kjent, men ikke veldig kjær følelse snike seg innpå. Da er det kanskje angstsymptomer som viser seg igjen, uten at vedkommende trenger bli invalidisert av det denne gangen, eller at det blir noe mere med det i det hele tatt. Men det kan skje. I mitt liv var det sånn, den stakk hodet fram midt i svangerskapet da jeg venta nr 2, og der ble den i flere måneder. Men den så ikke ut som din, eller som Miang sin, eller hvem det nå er. Det er ikke alle som vil det ene eller det andre, det har jeg fått med meg, men når man sier i den første setninga at man har fødselsangst, og i den neste at man vil ha KS, da er det forståelig for mange. Hvis man derimot sier at man har både fødselsangst og keisersnittangst...vel, hva går det an å by på da? Ungen skal ut, det må den jo, og jeg er nødt til å velge mellom pest og kolera... jeg kan ikke si at jeg har lyst til noen av delene. Hva om jeg kjefta tilbake og sa, "dere heldige jævler som tør å ta KS, jeg tør ikke det engang jeg, dere kan holde kjeft om angst for dere har i alle fall en utvei!" Men jeg gjør ikke det, jeg sier at det kan gå an å gjøre noe med det. Det MÅ gå an å gjøre noe med det. For den alternative utveien fins ikke, så mitt eneste valg er å våge det jeg ikke våger. Da MÅ man ( i mitt tilfelle) sette seg med jordmor og prate og prate, for legens tilbud om kniv er ikke aktuelt. Da må man kjøre til føden, selv om bare lukta der er nok til å skremme vettet av en, og ha enda en omvisning, og prate med enda en jordmor, og avkreve dem løfter om all den vennlige behandling de rår over, og så bortetter. Og så må man lese alt mulig, men på et visst punkt må man stoppe, for plutselig var det komplikasjoner jeg ikke hadde hørt om som virka enda skumlere enn dem jeg grudde meg for, huff. Så den avveiningen er sylskarp. Fødselsangstforum virka som en bra plass å begynne....men det kan også bikke over, for meg er det viktig å ikke dyrke elendigheten. Den må ikke ta for stor plass. Og midt oppi dette begynner noen (som etter hva jeg skjønner ikke er på vei med barn ennå engang) å mase om at fødsel er nedverdigende for kvinnen, at det er noe motbydelig, at det er stygt og groteskt å hyle....jeg får bare vondt i meg. Jeg klarer bare å lese at dette er noen som hater kropp generelt, og kropp på utstilling spesifikt, og det er i alle fall ikke noe for kvinner med fødselsangst å velte seg i. Må vi ikke bli venner med kroppen for å ha en bra graviditet? Skal vi hate og forakte kroppen og alt det fysiske som livet også består av? (Jeg er på det reine med at ikke alle er venner med kroppen sin, av mange ulike grunner, sykdom, spiseforstyrrelse, overgrep osv. Men det hjelper dem da ikke gjennom svangerskapet? Vi trenger vel ikke overta deres problemer om vi ikke har dem fra før?) Den første gangen jeg brukte ordet "naturlig" var til nettopp denne dama. Sammenhengen var "å få et mer naturlig forhold til denne (...) verden der vi pattedyrene bor" eller noe sånt. Og seriøst, jeg tror fremmedgjøring og kroppsfiendtlighet aldri har hjulpet noen til å nyte svangerskapet eller fødselen sin! Å nyte fødselen er kanskje ikke mulig engang, men må vi gjøre det enda verre? Må vi skamme oss også, i tillegg til å lide? Jeg er ikke noen tilhenger av å lese en pustebok og proklamere at det gir smertefri fødsel. Jeg tolker ikke ordet "naturlig" på den måten. Det er natyurlig å få kreft også, men allikevel må man jo behandle kreften! Gi meg kjemikalier, sier jeg, kjør på med alt de har så jeg merker så lite som mulig til fødselen. Det er ikke mer skinnhellig enn det. Men jjeg akter ikke la angsten regjere meg. Det har den gjort før, og de årene av livet ble på en måte...spist opp. Jeg har diffuse minner derfra, som om jeg gikk i tåka. Det var så mye å være redd for, og ikke noe av det slo til. Fødselen derimot, den veit jeg slår til. Det er ikke "potensiell risiko" for at jeg kommer til å føde til høsten, det er bombesikkert, om jeg da er å heldig at jeg får gå svangerskpet ut med et friskt foster. Og dette er nr 3.og jeg har ca 50% mer angst enn ved nr 1., men bare ca 10% av det jeg hadde ved nr 2. En viss framgang er det. Du gir aldri av deg selv ,sier HI. Tja, jeg er gravid stadig vekk føler jeg, og har tusla rundt på disse sidene i halvannet eller to år...jo jeg gir, men jeg har slutta litt med det. Feks å beskrive egen angst: det gir innleggeren et menneskelig ansikt. men det er også med på å gjøre personvernet svakere. Jeg har vært her så mye at de som er like langvarige travere nesten kan gjette hvem jeg er, hvis de bor i samme by... Så enten man liker eller hater Pashla, og enten man vil ha KS eller vanlig fødsel, og enten man lar seg provosere eller bare leser meg som fanden leser Bibelen: joda, det går an å avhjelpe angst. Jeg er ikke på dette forumet bare for å plage dere. Jeg er her for min egen nyttes skyld, og jeg tror ikke jeg er så unik at det skal være umulig å hente noe fruktbart ut av mine (muligens bedreviterske) innlegg. De er resultat av en menneskelig erfaring. Vi har ikke mer til felles enn våre erfaringer. Lykke til med fødsler og babyer, mine damer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8702782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miang20&alicja10.06.07 Skrevet 20. mars 2007 #11 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei Pashla. Dette med angst for operasjoner har jeg også. Dette er et meget vanskelig valg for meg, begge deler. Jeg har en vanvittig sprøyeangst, er ofte blitt holdt fast for å bli tatt blodprøve av, nekter og slår rundt meg og under operasjoner er jeg fryktelig redd. Jeg har ganske mange fobier som gjør dette med at ungen skal ut fryktelig vanskelig. Jeg velger keisersnitt fordi da vet jeg at i alle fall babyen får det bra. Jeg er så redd for å dø i fra manne min enten under fødsel/ks at det går utover min livskvalitet. For min del er du like velkommen her som alle andre, det er bare det at dette temaet er så ømfintlig , la oss si at person1 skriver "jeg vil ikke føde er så redd" så sier kanskje noen "da kan du få ks" og så kommer person3 og sier "snakk med noen først før du vurderer ks som er så stort et inngrep" da blir person2 kanskje sint og person1 føler seg misforstått. Vi her på dette forumet er _ikke_ profesjonelle og det er trist at du er en av de som blir "uthengt" som ufølsomme. Det er ikke lett å vite hva man skal si til hverandre, selv om man er i samme situasjon, med angst. Derfor føler jeg at man ikke bør bli sinte på hverandre med mindre noen virkelig er nedlatende. Det har du ikke vært Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8703111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #12 Del Skrevet 21. mars 2007 Pashla, hvor har du fått det fra at folk misliker deg fordi du vil føde vaginalt eller har mindre angst enn andre? Det er vel ingen som har blitt provosert av dette? Det er jo tonen og stilen din, og dine arrogante, frekke og nedlatende svar til andre som det reageres på. Du mangler fullstendig sosiale antenner. Utdrag fra dine innlegg: - Vet du hva, det som er virkelig sykt, er at du uttrykker deg på det viset. - ..skal du ta keisersnitt, da stapper de jo hendene helt innenfor mageskinnet på deg - hvor sykt er ikke DET, da?!! - Det som er sykt er den vanvittige fremmedgjøringen du og flere enn deg er blitt utsattt for. Da får man virkeligheten i fleisen, og ender med å skrive bok som Anne Lindmo, en slik "sannheten skal fram"-bok: Dagens bombe, fødsel er dramatisk! Vi kan ellers melde at jorda er rund! - Kanskje det hadde vært fint for deg å ta en påskeferie som budeie og se noen lam bli født. Det er litt ekkelt og litt nusselig, og så blir man litt rørt og samtidig litt herdet, og får litt mer naturlig forhold tl denne vidunderlige, merkelige verden, der vi pattedyrene bor! - jeg hadde utfordringer som i MIN bok er mye større enn "Huff, ser jeg dum ut nå?" - Ja, jeg er verdensvant i akkurat dette, for jeg har født to ganger. Nei, jeg er ikke belærende, jeg er sjokkert over at tankegodset dreier i en retning som virker helt fremmed for meg. - Jeg har hatt fødselsangst, av grunner du faktisk ikke har noe med, men jeg kan røpe så mye som at det har mer med barnet å gjøre enn med min egen "performance". - Noen av oss tenker mer på helsemessige risikoer enn på fasaden vår, vettu!!! God bedring, din arrogante bitch. Håper du holder deg unna dette forumet i tiden fremover. Kunne funnet 100 av dine innlegg og kommentarer som er verre enn de jeg har plukket ut her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8712511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 22. mars 2007 #13 Del Skrevet 22. mars 2007 Herrejesus.. går det an a....???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8728207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #14 Del Skrevet 22. mars 2007 Og så blir hun OVERRASKET over at hun er mislikt her inne!! Kanskje hun lærer litt om seg selv ved å lese gjennom sine egne uttalelser til andre jenter på et forum for fødselsangst... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8728352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 22. mars 2007 #15 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ikke noe med disse forrige innleggene å gjøre (første gang jeg leser de nå).. Ble bare sjokkert over hvordan folk er.. Kan ikke folk få ha sin angst. Det de er redde for er grusomt for dem uansett hvor lite det er. Jeg sliter med fødselsangst.. enda dette blir 2. gang jeg skal til pers. så jeg vet jo også hva jeg snakker om når det gjelder min angst.. Den er sikkert uvrikelig og teit for andre, men virkelig for meg. Dette gjelder sikkert andre her inne også. Hvorfor ikke muntre hverandre opp i stedet for skitkasting..? Et spørsmål bare.. ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8728888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #16 Del Skrevet 22. mars 2007 Oj oj! Dette var verre enn jeg kunne huske P! Håper du leser gjennom dette o g skammer deg! Du er helt uten antenner og empati. verste jeg har sett, fatte ikke hva du gjør her og fatter ikke at du våger å forsvare deg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8641605-til-dere-som-klager-over-forumet-her/#findComment-8732314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå