limsi 9-10 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei. Jeg synes disse vognene er veldig fine vogner begge to og jeg synes de er utrolig gode å kjøre. MEN...hvem velger jeg? Skal bruke den til vår lille på 6 mnd nå og ønsker en vogn hun kan sove godt i, som ikke for stor å dra på shopping med og som vi lett kan ta med oss til syden neste vår. Orker ikke å invistere i så maaange vogner, og dette må være en vogn hun kan ha til hun er 2,5 - 3 år. Hva ville dere gjort??
LegallyBlond Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Vet ikke størrelse eller vekt på GT-SAfari, men har bare hørt godt om den vognen. De har vel ok lange seter også, så da kan den brukes lenge. Speedi har jeg hatt selv, i en uke. Den er knøttliten i sittedelen, brei men veldig kort. Ikke er det noen god sittestilling i den heller og hører mange med negative erfaringer med denne vognen. Så mitt råd må være å gå for GT-safari!!
mamman til matilde Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 gå for quinny speedi, jeg er super duper fornøyd........... lett å trille, lett å slå sammen, eneste negative er at det ikke går an å legge ryggen helt ned og helt opp, men jeg ser ikke det som noe problem.......
gerd Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Speedi er en kort vogn. Dårlig sitte- og liggestiling. Skranglete og klumpete. Gå for GT!
*Lenemor* Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Signerer mamman til mathilde! Eg er så kjempe fornøyd med speedien! Bruker den med dreami bag nå og den er bare sååå stilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå