Gå til innhold

festeblødning????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde utskrpning etter ma 21.2 blødde i 1 uke så begynte vi å prøve igjen =) for 2 dager siden kom det en dråpe blod men ikke noe mer etter det. Kan det være festeblødning???

 

Er det noen av dere her inne som har opplevd det da dere ble gravide?

Ønsker så gjerne en ny spire....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde en dråpe blo ca rundt eggløsning,kansje 1 dag å to etterpå..husker ikke helt..da ble jeg gravid.det var det første jeg tenkte og,at jeg var gravid...tenkte det kansje kunne vere festeblødning...men så leste jeg at det ikke festa seg før ca 3uker....så ikke vet jeg.ble gravid vertfall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 10 og 15 prosent av alle gravide opplever en liten blødning når egget fester seg i livmoren. Da graver det ytterste cellelaget i det befruktede egget seg inn i livmorslimhinnen for å danne et felles nettverk med morens blodomløp – morkaken. Barnets og morens blodomløp kommer aldri i kontakt, men ligger nært inntil hverandre. For å lage morkaken lager cellene hull på noen av morens blodkar. Og det er dette blodet som ses ved implantasjonsblødning.

Håper du blei litt klokere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som det :)))) Litt friskt blod er ikke farlig,så ikke fortvil:))))

Livmoren er blodrik og det finnes hinner inni den,kan ofte bli rift osv.....det kan også være en grunn til litt blod.

Tenk positivt,går nok bra:)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om jeg er blitt gravid igjen 3 uker etter utskrapning:))) Det hadde jo vært helt topp=)

 

Men må prøve og ikke tenke så mye på det...har mens murringer så det kan jo vær tr er på vei også da.... krysser fingrene for at hun IKKE kommer!!!!

 

Tusen takk for svar Lennox 73, det hjalp masse=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,håper det klaffer denne gangen:))))

 

Jeg mistet min lille spire i går,var nesten 5 uker så tidlig på vei,men tror den sitter snart igjen;O)

 

Må tenke positivt :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du mistet spiren din... Sender mange varme trøste klemmer.

Neste gang sitter den:)

 

Man må tenke positiv ja,prøve og ikke grave seg ned i sorgen. Vi får suge til oss baby støv fra alle de gravide =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøster meg med at jeg har en sønn allerede,så skal da klare å få til et barn til :)))))))positive tanker er viktig synes jeg :)

 

Man kan lett bli gravid etter en utskarapning som du har hatt.......så tvi tvi :))))))håper det går braaaaaaaa :)*krysser fingrer og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man lett gravid etter utskrapning? Ja da er det bare å krysse fingre og tær da:)))

 

Krysser fingre og tær for deg også:)

 

Positive tanker gjør alt mye lettere:) Kroppen merker nok at man er glad og det må jo være bra for fruktbarheten:) Denne gangen går det nok bra for begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mange som har blitt gravide lett etter en u.sk. så du har muligheten der :))))))) lykke til :)))Tror nok det ordner seg for oss begge til slutt ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt med positiv tilbake mld=) Da blir man glad!!!

 

Vi suger til oss babystøv fra alle de gravide her inne=)

 

Masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...