Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det til lillegutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søtt! passer til en sukkersøt gutt. litt mer kjipt blir det nok å hete det som voksen. men det er min umiddelbare mening altså... kanskje meningene mine er annerledes om 20år...

Skrevet

Jeg kalte hunden min det da den hadde lus...

Skrevet

Jeg tenker Malfoy - som i Harry Potter :P Men søtt - så absolutt!

Skrevet

Ikke noe staut navn akkurat...

Skrevet

for meg også til å tenke på malfoy, men det er et nydelig navn.

Hvis du får en gutt til kan du kalle han Draco...å nei det var ikke en spøk

Skrevet

For meg blir dette enda ett "navn" i rekken av typen hjemmesnekret. Blanding av Lukas og ett eller annet navn som slutter på -us. Bare dumt.

Skrevet

Tenkte straks paa Lucifer - som da assosieres med djevelen. Med andre ord et navn jeg ikke hadde valgt!

Skrevet

Enig m vannmann30- det ble for likt Lucifer, navnet på fanden sjøl.

Skrevet

Æ syns d e kjempe fint. Kjenne en voksen mann som hete d, å navnet skjemme ikkje han i d hele tatt. Ville absolutt ha vurdert d navnet hvis æ fikk gutt.

D e jo litt anderledes enn Eirik å Håkon å sånt så d vil alltid være nåen som ikkje like d, men d e bare til dæm får vent sæ t d :o)

Skrevet

Tenker på et kallenavn for Djevelen jeg også. Beklager.

Skrevet

Lucius er et gammelt latinsk navn som betyr 'lys.' Det er ikke hjemmesnekret! Men for meg blir det også for likt Lucifer.

Skrevet

Synes det er et fint navn jeg.:) Tenker på filmen The Gladiator, som forøvrig er en veldig bra film!

Gjest moartilsnart2
Skrevet

Jeg synes Lucius er et fint navn også når gutten blir stor. Det er et gammelt latinsk navn, og jenteversjonen av navnet er Lucia. Lucia ligger på topp 50 i Italia nå, mens forkortelsen Lucio er den mest populære versjonen for gutter. Jeg har også sett det brukt i USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...