rampen_ Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Så la jeg inn på Bare Blåbær denne gangen, synes det var mye mer koselig der!!! Så kaos på Solsiden bestandig... og klissete og ekkelt var det der i går..:S derfor bare blåbær.. men det går ant å endre altså...
veldigspent:) Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Tar turen jeg også men venninnen min kommer ikke... hun gikk rett fra forrige treff og til å føde;) fikk en gutt på 4,4 kg!!!!
elle77 Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 åh, så arti.kem va det som fikk jente? eg kommer på treff:)
veldigspent:) Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 hei elle:) det var den andre nordlendingen... hun fra MO... vet ikke faktisk ikke hva slags nick hun har jeg... satt på ene enden... motsatt side av deg.. men gutt allså
rampen_ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 oi, dæven!!! Heldiggrisen!!! Kæm va d som fikk baby??? Må innrømme at jeg ikke vet hvem du er, veldigspent.. er du nordlendig ja?? Er det du som heter Stine?
rampen_ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2007 nei, glem det. du var IKKE nordlendig.. sørlending? Oh, fjern...
veldigspent:) Skrevet 16. mars 2007 #9 Skrevet 16. mars 2007 jeg satt ved siden av deg;) den halvgule fra Bergen;).... men hun som fikk baby satt to seter bortenfor meg igjen... hun hadde ikke termin før 1 april men han var nok klar for å se verden ja:) Vi sees på mandag da:)
Tinepia Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 Jeg kan og bli med hvis vi setter oss "nede", det er ikke lov med barnevogner oppe på "platået" der... Går jo sikkert an å bestille bord
rampen_ Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2007 heheh... åhja, er det deg? Ja, vi kan godt bestille bord.. men litt vanskelig når man ikke veit kor mange som kjæm...
Stinemor76 Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Nå forsto jeg hvem det var!! Trodde et lite øyeblikk at det var deg Lena... Artig artig! Ting skjer, jenter. Ja, når vi minst venter det! Håper alt står bra til med mor og barn!
Stinemor76 Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Litt ivrig der... Jeg er og med på mandag!
FrkVissVass Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 jeg er med går visst ikke å bestille bord nede da, bare oppe har jeg hørt, å der kan man ikke gå med barnevogn (unntatt med min nye Stokke Xplory, off course hehe!) Blir arti å se dere igjen alle sammen, det blir færre å færre mager for hver gang nå
rampen_ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. mars 2007 hmm.. skal vi satse på at det er ledig bord der nede, eller vil dere jeg skal legge inn et annet sted? Bare egentlig litt småmisfornøyd med Jordbærpikene på Solsiden... godt med plass, men egentlig ganske så rotete.... men... skjønner det veldig godt om vi skal ha med tinepia og lille Falk og det ikke er plass.. men vi kan jo evt bare gå til Solsiden og opp på Jb-pikene da????? -om det viser seg å bli for liten plass, mener jeg??? uff.. at jeg ikke tenkte på det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå