Gå til innhold

Nytt treff for februar-, mars- og aprilmager mandag 19.mars kl 1300...BARE BLÅBÆR

Anbefalte innlegg

Så la jeg inn på Bare Blåbær denne gangen, synes det var mye mer koselig der!!! Så kaos på Solsiden bestandig... og klissete og ekkelt var det der i går..:S derfor bare blåbær.. men det går ant å endre altså...

Fortsetter under...

Annonse

jeg satt ved siden av deg;) den halvgule fra Bergen;).... men hun som fikk baby satt to seter bortenfor meg igjen... hun hadde ikke termin før 1 april men han var nok klar for å se verden ja:)

Vi sees på mandag da:)

Annonse

jeg er med :D

går visst ikke å bestille bord nede da, bare oppe har jeg hørt, å der kan man ikke gå med barnevogn (unntatt med min nye Stokke Xplory, off course :D hehe!)

Blir arti å se dere igjen alle sammen, det blir færre å færre mager for hver gang nå :)

hmm.. skal vi satse på at det er ledig bord der nede, eller vil dere jeg skal legge inn et annet sted? Bare egentlig litt småmisfornøyd med Jordbærpikene på Solsiden... godt med plass, men egentlig ganske så rotete....

men... skjønner det veldig godt om vi skal ha med tinepia og lille Falk og det ikke er plass.. men vi kan jo evt bare gå til Solsiden og opp på Jb-pikene da????? -om det viser seg å bli for liten plass, mener jeg???

uff.. at jeg ikke tenkte på det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...