lompalopp Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Kan man enkelt ta med seg bagen fra OTH urban jungle vognene? Hvor lenge kan man i gjennomsnitt forvente å bruke baggen, har hørt at den ikke er så stor? Har sååååå lyst på denne vogna, men får baby i september og trenger plass nok i en del vintermåneder..
Akkurat passe mange Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei Lise Vi fikk en jente i begynnelsen av august 2006 og har OTH vogn. Var også bekymret for bagstørrelsen. Vi brukte den imidlertid ut hele februar, hun var altså neste 7 måneder før vi syntes den ble litt trang. Vi har brukt både lammeskinnspose og dunpose i den. Brukte dyne i begynnelsen da siden det var sommer fortsatt. Jenta vår er imidlertid ikke så stor, hun veier ca 7,5 kg nå (7,5 måned), men hun er lang, over 70 cm. De andre barna våre har vært veldig store, sønnen vår var feks var 9 kg ved 6 mnd. Før vi byttet til sportsvogndelen, hadde vi med en pute så hun kunne få sitte litt innimellom, ble litt kjedelig å bare ligge. Så det kommer litt an på hvor fort barnet vokser hvor lenge du kan bruke bagen. Tror nok også at det er lurt å ha en litt myk pose i den, ikke voksipose for den fyller så mye. Er veldig fornøyd med Lammy dunpose med lammeskinn i bunnen. Bagen er imidlertid svært lett å klipse av og på, så det trenger du ikke å begymre deg for.
lompalopp Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Takk for svar! nå har vi bestemt oss-det er OTH det blir! TAkk for svar, godt å høre at vi kanskje har sjangs på å kunne beholde baggen stort sett hele vinteren:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Vi har ogsaa kjoept OTH, og jeg maa si at jeg er veldig spent paa dette med bagen. Babyen kommer i slutten av juli, og det vil si at han naar halvaaret paa slutten av januar. Ikke den beste tiden aa begynne med sportsvogn... Men det er mulig vi kommer til aa bo en del i syd-Tyskland paa den tiden, saa kanskje det ikke er noe aa bekymre seg for... Uansett gaar det sikkert greit med en god varm voksipose i vogna. Her i USA hvor vi bor naa bruker jo folk vogna til nyfoedte. Da har de ofte en slags "stoette" i den. Vi faar se hvordan det gaar--kjoept er den iallefall...
mittlillegull Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har septemberbarn! Og snuppa har god plass i bagen enda! Hun er snart 6mnd så det trenger du ikke bekymre deg for. Har plass til både ytterklær og dunpose!
lompalopp Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2007 Har sjekket litt på andre forum også og der er det ca. et gjennomsnitt på 5mnd som man kan bruke baggen-hurra!Og sportsdelen med en varm pose i er visstnok ikke noe problem etter det:) Flere som forresten anbefalte en varm pose i stedenfor voksipose i baggen, da disse tar en del mindre plass en voksiposen. Håper du også blir fornøyd med OTH, tror vi dra til sverige og kjøper den i helgen-gleder meg!
lompalopp Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2007 Se der, nok et bekreftende innlegg på det mens jeg skrev sel;) Godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå