Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 .. Hjeelp, begynner å skjønne at jeg faktisk skal føde ungen også..hihi..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 de kjenner etter med hånden oppi der... ikke spesielt hyggelig, men midt oppi det hele så går det av seg selv, på en måte....
Kondis som en murstein Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, ikke sant ;o) De sjekket åpningen med fingrene hos meg iallefall... Hun fikk inn to fingre som da tilsvarte 2 cm. Moro når det er 10 cm og de står med alle 10 fingrene inni der (nei, uff dårlig humor ---- må få meg noe mat snart...)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Ok, greit å være litt forberedt på at det kan skje. Vet noen når de begynner å sjekke dette da ? Er 36 uker..
Kondis som en murstein Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Vet ikke om det er vanlig å sjekke det før du er i fødsel... På meg sjekket de i uke 33 fordi livmorhalsen min ble kortere og kortere... Kan kanskje be jordmor om å sjekke det for deg...?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 de sjekker det vanligvis ikke før du er i fødsel... Hvis ikke du er veldig gira på å få det sjekket...og maser hull i hodet på lege eller jm... Har aldri sjekka åpning hos meg på vanlige kontroller. Men de sjekka ganske ofte under fødselen, -ekstra ofte siden det var student med på fødselen min sist...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Ok,takk for svar! Har bare ikke lyst å gå over tiden. Vet at det er noe man ikke kan styre selv, men er så utålmodig på å se lillemor
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 hun stapper inn fingrene .. gjør ikke vondt.. syns jeg da.. men var kanskje litt i min egen verden... ( viste ikke at jeg var i fødsel.. så sjekket hun og hadde 9 cm åpning.. 25 minutter senere var jeg mamma.. ) litt treg i oppfattelsen jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå