Gå til innhold

Andre med mye luftsmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt oppblåst mage fra dag 1, men i dag kom luftsmertene.. Det vil liksom verken ut eller inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samme her, skunkenblomst! Kan være ganske så vondt innimellom altså.. Men har så langt sluppet unna kvalmen, er jo bare 6 uker akkurat i dag, så det kan vel komme etterhvert.....

Skrevet

Hei hei!!

Jeg har slitt med akkurat det samme, nå har det begynt å gi seg litt, men det var det kraftigste symptomet mitt, bortsett fra mesensmertene da..de har å gitt seg nå

Er 6+2..langt er du på vei?

Skrevet

Lunajenta: jeg har begynt med kvalmen nå..er et slit med den ja!!har vart i 2 dager nå..stort sett hele tiden..håper bare det går fort over!

Skrevet

Jaj eg har luft og smerter pga det innimellom. Jeg måler magen min hver uke, og de siste 2 ukene, siden ikm, har den vokst 4 cm. Jeg har gått ned i vekt, så det er ikke fett, jeg er bare 6 uker på vei så det er ikke babyen...det betyr 4 cm med luft! Og det kommer ikke ut igjen!

Skrevet

Jeg er bare 5+4. Hadde en del mensenmurringer i forrige uke men de har så og si gitt seg nå. Har som sagt mye luft i magen, spesielt på kvelden, da er magen som en ballong. Har heller ikke gått spesielt mye opp i vekt, men puppene er dobbel størresle og skikkelig såre.. au au.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...