skunkenblomst Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har hatt oppblåst mage fra dag 1, men i dag kom luftsmertene.. Det vil liksom verken ut eller inn..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jepp, samme her, skunkenblomst! Kan være ganske så vondt innimellom altså.. Men har så langt sluppet unna kvalmen, er jo bare 6 uker akkurat i dag, så det kan vel komme etterhvert.....
Nr4? 💓 Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hei hei!! Jeg har slitt med akkurat det samme, nå har det begynt å gi seg litt, men det var det kraftigste symptomet mitt, bortsett fra mesensmertene da..de har å gitt seg nå Er 6+2..langt er du på vei?
Nr4? 💓 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Lunajenta: jeg har begynt med kvalmen nå..er et slit med den ja!!har vart i 2 dager nå..stort sett hele tiden..håper bare det går fort over!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Jaj eg har luft og smerter pga det innimellom. Jeg måler magen min hver uke, og de siste 2 ukene, siden ikm, har den vokst 4 cm. Jeg har gått ned i vekt, så det er ikke fett, jeg er bare 6 uker på vei så det er ikke babyen...det betyr 4 cm med luft! Og det kommer ikke ut igjen!
skunkenblomst Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2007 Jeg er bare 5+4. Hadde en del mensenmurringer i forrige uke men de har så og si gitt seg nå. Har som sagt mye luft i magen, spesielt på kvelden, da er magen som en ballong. Har heller ikke gått spesielt mye opp i vekt, men puppene er dobbel størresle og skikkelig såre.. au au.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå