Gå til innhold

Juni: hvor mange sov har deres barn daglig?


Gjest

Anbefalte innlegg

sliter med å holde på to sov her, gitt...må snart over til ett, innbiller meg det er lite...kanskje bare en fase han er inne i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei..

 

Her soves det to ganger om dagen. En liten dupp rundt 09-10.Og en fra 14 -15.30.. Står op kl. 06.30 og legger seg 18.30.

 

Mini er som regel stup trøtt til disse tidpuktene- så kan nok ikke kutte ned her nei.. Dessuten er det jo "fritien" min.. ahhh..gjesp:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover hun 2-4 ggr om dagen, til sammen mellom 1 og 3 timer. Sover mest når vi er mye ute og triller. Får ikke lov å sove etter kl.16 :)

 

Men hun står jo opp i 6-tida, så det er en lang dag. Og legger seg ca. 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett to soveøkter her. Noen ganger tre kortere. Til sammen 2-4 timer. Men ingen faste tider, det varierer ettersom hva vi gjør om dagen. Prøver også å unngå soving etter kl. 16.00, men ikke alltid det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, mini her våkner rundt åtte - halv ni(da fått flaske ved 6-tida..), sovner igjen rundt 11, gjerne to timer...burde hatt en liten dupp halv firetiden, men han har ikke så lyst til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidspunktet på lurene forandrer seg stadig her, men den siste uken har det vært slik:

 

Opp 08.00

Sove 10.00 - 12.00

Sove 15.00 - 15.45

Sove 17.30 - 18.00

Natta 20.00

 

Her må vi ha 3 lurer iløpet av dagen, og de styrer han helt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det oftest 3 lurer om dagen...vi står opp ca kl. 06 så er det en lur på ca 20-45 min fra ca. kl. 09 og så det er lur på ca 20-45 min fra ca kl. 13.30 og så igjen en lur på ca 20-45 min i 16 tiden...natta ca kl 19:) tider og varighet forandrer seg ofte...men sover veldig sjelden lur over 45 min...han våkner veldig lett og ofte og får liksom ikke helt roen til å sove lenger, selv om jeg tror han trenger det for han våkner !

"alltid" med et hyl og ser ut til at han egentlig vil sove mer men får det bare ikke helt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...