Gå til innhold

har dere noen tips?


uuups:)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke gutten min til å sove i sin egen seng, og etter tips fra dere kloke damer, så la jeg ham i vognbaggen og der sover han såååå godt. Våkner kun en gang for mat. Prøvde i natt å la ham ligge i sengen sin igjen, men da var han bare urolig og ville ikke sove, så la ham over i vognen og han sov som en stein. Er det flere som fremdeles har de i vognen?? Gutten min er 11 uker. Noen tips om hvordan få han til å trives i sengen sin. Eller er det like greit å bare la ham sove i vognen? Har pakket ham inn i helseteppet, og prøvd å gjøre sengen trangere. Han tar heller ikke smokk, så har ikke den å putte inn når han er urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er mulig kan du sette vogn bagen i senga, det gjorde vi i 1 1/2 mnd, og han sov sååå godt, og for 1 1/2 mnd siden begynte vi å legge han i sengen uten bagen og det funket kjempe bra..:)

Et tips jeg fikk av en veninne, funket KJEMPE bra her iallefall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde vi til nr 2. Hadde bagen til vogna i senga en stund, så tok vi bort den og pakket rundt han. Fjernet litt etter litt, så etter en stund var det bare å legge han ned i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...