Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har hatt Quinny freestyle i 1 år og har sett at flere har skrevet at den velter så lett. Dette opplevde aldri jeg med den vognen. Stod til og med ute og prøvde Men, nå solgte vi vognen, for å få en større. Kjøpte TFK twist, kjempe flott vogn!! MEN, jeg har klart å velte den 2 ganger (hadde ikke noe handleposer på vognen)!!!! Måtte le da det skjedde, tenkte på det som skrives her.... SÅ, tja alle vogner kan vel velte hvis man tar hardt nok i. Jeg hadde brå svingebevegelser da den veltet.
It's all about me Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Kan ikke skjønne hvordan det kan ha skjedd for min er så stødig og har aldri vært i nærheten engang. Selv lessa opp med poser har den aldri tippet det minste. Begynner nesten å lure på om det er noe galt med vognen din, ellers må du ha tatt VANVITTIG brå sving.....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Aner ikke hvordan det skjedde... jeg var vel litt rask og svingte vognen Men vet at det skal være en stødig vogn, og er super fornøyd med den!!! Måtte bare le litt av det når jeg nå har gått med den såkalte "veltevognen" quinny i 1 år og som jeg ikke har greid å velte, også over til TFK som ikke skal kunne velte, men den veltet. HI
It's all about me Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Kanskje du bare uten å ha tenkt på det har vært ekstra forsiktig med Quinny'en siden den er kjent for å kunne velte, mens når du fikk TFK'en som går for å kanskje være den stødigste ble du automatisk "uforsiktig"....hvis du skjønner, he he he. For alle vogner kan faltisk velte samme hvor mange hjul det er og hvor bra den er bygget.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Quinny velter lett når setet er vendt framover og barnet ligger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå