Gå til innhold

Louise m Lucas Iben i magen:)

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for all del, jeg har verdens beste mamma, men det blir bare litt for mye og bo oppå henne nå som jeg har bodd alene såpass lenge(tro meg, man blir litt sær når man ikke har noen og ta hensyn til). De tippet ca 14dager, men det er nok det for og si det sånn!! Håper ikke det blir rundt bursdagen min:p

jeg kjenner til det, jeg og mamma hadde det suuupre forholdet , men å bo hjemme ble kræsj:) vet d, bodde for meg selv fra jeg var 16 til oktober i år, jeg er dritsær når jeg er hjemme, sitter bare på rommet mitt og blir sliten bare noen bråker litt rundt med, vant til stillheten:)

hehe det kan fort bli nok d ja:) men så får du nytt deilig bad da, det er digg:) når har du bursdag da og hvor gammel blir du?:)

Annonse

ja, kanskje jeg kunne beroligget meg på sprit under fødselen;)

haha, ellers tror jeg ikke det blir så mye byn fremover heller. Det blir liksom for dumt. Helt greit og gå ut uten og drikke osv, men tror jeg hadde "reagert" eller tenkt mitt om jeg hadde sett en høygravid 20åring på byn;)

Pleier du og gå ut nå?

hihi tenkte mer sprette champisen når den er ute jeg da:P

hihi og dær å tenkte jeg mer etter fødsel da:D

ja jeg har vært ute ett par ganger, fått gratis "drivers " av bartenderne og fleste vaktene dær vet jeg er gravid og slår gjerne av en prat med meg når jeg er ute:) men er ikke så ofte og blir gjerne bare en liten tur for å prate med kjente og dra hjem før tolv liksom:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...