Gå til innhold

Louise m Lucas Iben i magen:)

ღFiskenogPrinsessa2007ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sånt liker vi:)

skal det,driver også å ringer på andre leiligheter, driver å prøver å komme igjennom på en i malvik men hun tar ikke tlf, er sikkert på trening eller noe, skal ringe på den igjen etterpå og se om jeg komer igjennom, den er 80 kvadrat:) ellers skal jeg på kommunekontoret i morgen med vilt blikk og røyk fra nesa for å kreve boplass til meg og lillegull:)

Annonse

wiiiii den var dritdiger og flott skal jeg si deg, den trivelige dama som skulle leie den ut da, brukte en time på å se på den for at vi prata så trivelig ilag:) eneste er at hun vil tenke nøye før hun velger noen så jeg får ikke svar før om ca en uke, kanskje mindre om hun bestemmer seg fort.

takk for det pus:)

Annonse

må innrømme at innleggene mine er kragtig støtende og av meget grov karakter, sikkert derfor det er dukket opp enda en tråd med mitt navn i nå:P egentlig kunne de jo bare snart laget ett heeelt eget forum til meg dær man kunne diskutere mine utrolig støtende innlegg:)

må innrømme at hun er nå bra søt og koselig ja:)hihi

av meget grov karakter ja.. Innleggene dine er direkte ufine, Louise!! og du skal bli mor!?!? hahahahah;)

Jeg sendte innlegget inn på ris og ros, så håper jeg at moderator sletter det.. Unødvendig og lage uhygge her for noe som ikke er uhygge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...