Gå til innhold

har dere merket forandring i huden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig merket det på huden. Har plutselig fått kviser på haka, 1 på kinnet og mellom øyenbrynene.. De er kjempe vonde...

jeg hadde dette helt i sarten (5 ukers), men så ble huden fin igjen, hvorfor så mye nå??

 

Andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fått mer kviser jeg og. det we jo logisk, pga av alle hormonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori om de som hadde kviseri da de ikke var gravide , men som ikke har det når de er gravide, er at det var testosteron som ga kviser før graviditet. Mindre testo når man er gravid, eller mer andre hormoner som veier opp. Jeg har i alle fall mindre kviser på p-piller og som gravid, enn uten alle disse ekstra hormonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. jeg har hatt en del kviser før også, så i midten her så så huden veldgi fin og lovende ut...

får pleie den så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er foreløpig fin i fjeset *krysse fingre og tær*, men har begynt å få noen fæle bak hver skulder... Hadde masse i fjes og på rygg sist jeg ble gravid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som rett før mensen hele tiden nå med kviser både her og der. Har til og med fått kviser på ryggen, og det har jeg aldri hatt før. Ikke noe kjekt akkurat. Er nå snart 12 uker. Håper det vil gi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid, fikk jeg masse kviser på rygg og skuldre, og disse er vonde. Har ikke hatt dette før og syntes det var så rart at det kom nå som jeg hadde slutta på p-pillen. Jeg spurte legen, som anbefalte meg å høre på apoteket. Der ble jeg anbefalt noe som heter Brevoxyl. Har brukt dette i ca en uke nå, og er allerede bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sliter nok med huden jeg også ja...

men merker også at den har lite glød og er litt sånn flassete. Jeg er flink å bruke gode produkter, men virker ikke som noe hjelper... :( vel vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...