Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Nå er det virkelig bevist at jeg er lei, ringte og fikk time til akupunktur i dag og har akkurat kommet hjem. (Jeg tror egentlig ikke på "sånne" ting og har skikkelig nål- og sprøyteskrekk, så da er man lei ) Men, jeg syntes det var skikkelig ubehagelig. Etter å ha hatt nålene i ca 15 min ble jeg skikkelig uvel. Ble skikkelig kvalm og blodsukkeret falt så jeg kaldsvetta og ble helt likbleik, var helt sikker på at jeg skulle svime av. Så vi tok ut nålene og jeg fikk satt meg opp og fikk vann og sukkerbiter og da ble det bedre. Men, uff det var skikkelig ekkelt!! Noen andre som har opplevd dette? Akupunktøren sa at dette skjedde med mange gravide kvinner, også fordi man ligger så rett ut på ryggen og treffer hovedpulsåra. Vet ikke om det var det eller nålene som gjorde at jeg ble dårlig, men ekkelt var det ihvertfall! Hun sa at nålene hadde vært i lenge nok til å få virkning da, men det hadde vel jeg også sagt hadde jeg krevd 500 kr for behandlingen Så, nå venter jeg i spenning her på om noe vil skje, må si jeg tviler litt altså... Men, men, jeg fikk ihvertfall en time av denne dagen til å gå også Jeg fikk med meg en sånn stick som jeg skal tenne opp og holde over de punktene hun satte i nåler hvis ingen ting har skjedd i morgen, noen andre som har fått det?
*Sjokomelk* Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 hei hei ...har ikke vert til modningakupunktur ennå ... skal neste torsdag og håper virkelig på gode resultater ..er utrolig lei =) men jeg har vert der for bekkenløsning i uke 32 - 33 og det hjalp faktisk =) Jeg ble like dårlig som deg , låg der i nesten 90 min , svetten rant og kjente jeg holdt på og forsvinne helt , ikke kunne jeg bevege meg heller for jeg hadde tre nåler i symfysen ( under buksen ) fikk ropt på han akupunktøren og han fikk roet meg ...dagen etter var smertene vekke ( unntatt når jeg overanstrengte bekkenet veldig ) men er vertfall veldig fornøyd med det...håper virkelig på gode resultater denne gangen også ... har du merket noe ? hvor ble du stukket henne ?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Har ikke merket noe enda nei, men er bare to timer siden jeg var der da... Fikk nåler litt oppafor skuldrene, oppå hånda, inni armen ved pulsen, litt under kneet, på leggen, oppå foten og på lilletåa. Kan hende det var flere steder, men det var disse jeg huska. Men, sant det er ekkelt når sånt skjer? Føler liksom man mister kontrollen helt, og bare venter på å svime av... Men, betryggende å høre at det hjalp selv om du fikk denne reaksjonen da, håper det samme skjer med meg Men, lå du virkelig i 90 min? Det var lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå