Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #26 Skrevet 12. mai 2009 unnskyld men er du drita full??? du snakker om flokkeffekt uten engang å ta stilling til at alle mikrober har svingninger, MAN HAR HØY OG LAVKONJUNKTURER.....dette er nettopp et BEVIS på at vaksina kan draes ned i dass!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #27 Skrevet 13. mai 2009 Skal vi være ufine så er det vel du anonym20:30 som er drita full?? Jeg bruker ikke slike betegnelser i denne debatten. Data jeg viser til finner du på fhi.no der alle tillfeller av alvorlig pneumokokksykdom registreres! Hvis du ikke har noe annet en "drittslenging" å komme med burde du kanskje holde deg borte fra debatten,men har du noe vettugt å komme med så er du velkommen:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #28 Skrevet 13. mai 2009 uansett, jeg synes ikke du skal sitte å trekke konklusjoner som bevitner alkoholpåvirkning inne på et babyforum....selv om jeg vil anta det skal sterkere rusmidler til for å snakke om flokkeffekt i befolkningen av at spedbarn har blitt vaksinerte i 3 sparsommelige år....det gavner ikke vaksinesaken at folk uten forskningskompetanse lirer ut av seg flokk"dyr"effekt-mentalitet i rusa tilstand....FY til deg, min duggfriske men akk så fulle mø(y)!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #29 Skrevet 14. mai 2009 Vi har valgt å IKKE vaksinere,men jeg må si at anonym 17:38 virkelig ikke styrker motstanderne sin sak med slik usaklig debatering,hører heller hjemme på en brun pub!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #30 Skrevet 14. mai 2009 nå er ikke jeg ute etter å styrke vaksinemotstandernes sak, jeg synes det er praktisk om du vaksinerer. det er ikke mitt bord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå