Gå til innhold

Vi skal kjøpe seng i helga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å bare ha sprinkelseng til et så lite barn? Har ikke så god plass, har tenkt å ha den på soverommet vårt, og så evt bruke bagen til vogna til soving om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint, ja, men jeg ville kanskje ha kostet på en god sengekant, da :-)

Skrevet

Det skal vi kjøpe også. Og hvis hun synes det er litt stor plass i senga, må vi se om vi finner på noe så den virker litt mindre. Voksiposen kanskje?

Skrevet

ja du ma nok ha sengekant til den lille da.. man trenger jo ikke flere senger egentlig..

Skrevet

Det virker jo bare som alle skal ha kurv eller vogge eller noe sånt i tillegg til seng, så jeg måtte bare spørre.

Skrevet

Vi hadde satt sprinkelsengen på soverommet vårt dersom det var plass! Kjøpte vugge fordi den var mye mindre, vi. Men kjenner mange som kun bruker seng utenom bagen! :-)

Vær litt obs i forhold til det med voksipose da, babyer skal ikke ha det for varmt når de sover heller :-)

Skrevet

Det går helt fint med sprinkelseng fra starten av. Som du selv sier like rspebarn å ha det litt tett (lengter tilbake til den trange magen). Jeg har derfor med mine barn rullet store badehåndklær og lagt på hver side i senga for å krympe den.

Skrevet

Holder vel med bare sprinkelseng til den lille. Om senga virker for stor for den lille babyen så sett bagen til vogna oppi senga også om natta.

Vi gjorde det med nr 1 og har planer om å bruke bagen som seng i senga også denne gangen... Fungerte kjempefint - trenger ikke hverken vugge eller noe annet :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt sprinkelseng. Også skal jeg ha DryKid ammemadrass oppi og den er jo som en liten kurv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...