Gå til innhold

Juni: Hvor viktig blir lue for våre junibarn nå fremover?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

I fjor måtte de ha lue hele sommeren, men det trengs jo ikke i år. Hvor går grensen? Litt vind tåler de vel?

 

Nå er det jo uansett fortsatt såpass surt at lue må til, men det blir fort veldig varmt nedi lammeskinnsposen. Er kanskje ikke nødvendig når det ikke blåser noe særlig (med 10 plussgrader)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å ha på lue ei god stund enda. Været forandrer seg fort nå på våren. Kanskje ikke den tykkeste lua da nede i vogna, men når han sitter opp vil jeg ha på ei god lue enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare pga vinden at de små skal ha lue på, om sommeren er sola så sterk at det lønner seg å dekke til hodet, særlig når fontanellen ikke er helt sammenvokst enda..! Vi kommer til å ha lue på, hvertfall solhatt eller noe en god stund enda..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sommeren kommer vi nok til å bruke en caps eller noe slikt.

 

Nå har Mathias på seg en tynnere lue når vi er ute på trilletur og han sover i vogna. Fant frem denne her om dagen da jeg tok han opp fra vogna etter en lur og gutten var klissvåt i hode av svette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er ikke glad i å ha noe på hodet og heller ikke glad i at andre har noe på hodet.. det skal AV!:) MEN vi har tenkt til å prøve å ha på en solhatt/caps e.l til sommeren...har hørt at det er litt lurt:) nå bruker jeg bare en tynn lue på han i vogna (liggende/sovende) og en god og varm lue når vi triller "se på verden" tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...