Gå til innhold

sf mål uke 31...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos jm i dag og hadde sf på 31, er 31+2... kan jeg få en stor baby???

Det som jeg syntes var litt rart er at jeg har lagt på meg to kg hver mnd siden uke 13, men denne siste mnd hadde jeg bare lagt på meg 200gram.... Og jeg har fått litt mer vann i kroppen.

Andre som vil dele sine sf mål? Og om dere har fått beskjed om stor eller liten baby ved fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Skal egentlig ikke inn her før neste uke jeg, men snikleser litt her likevel.. Jeg er i uke 28 og var til kontroll i dag, FS målet mitt var også på 31-32cm.

Begynner å bli seriøst engstelig for å få denne babyen ut, min forrige veide 4800g og da var magen mindre! Men legen sendte henvisning til sykehuset så jeg kommer inn til UL og kontroll av str da, så nå håper jeg bare at jeg har mye fostervann, bærer ungen "utenpå" kroppen og at det svømmer en helt normalt str barn rundt inni der og koser seg med den store plassen :-)

Høye SF mål trenger nemlig ikke bety stor baby, selv om det kan bety det.

Skrevet

Ja, da har jo du litt høyere SF mål en meg... Men en annen ting jeg kom til å tenke på er jo at sist gang lå jeg rett over den røde streken da også, hele veien.... Omtrent slik som nå, men da fødte jeg en liten gutt som siden han ble født har ligget under normalen på sin str. Både i høyde og vekt ligger han under jente-streken på gjennomsnittet. Så kanskje det ikke trenger bety så mye likevel.... Hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...