Gå til innhold

Jippii! Jeg så hjerte slå!


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd for noen timer siden. Har ikke hatt mensen siden MA for to-tre mnd siden, så jeg vet ikke hvor langt jeg er kommet, men GUUUU så deilig! Er d mindre sjanse for å miste nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kunne ikke gynekologen si hvor langt du er kommet basert på fosterets størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han ville ikke måle, siden det var så lite. Tror selv jeg kansje er 5 el 6 uker. Skal tilbake om 14 dager, og da skulle han gi meg en termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke fint å få se det vel! Jeg var selv i går og det var litt av en opplevelse selv om det var VELDIG lite da.. Ble mye mer virkelig med en gang. Til oss ville han ikke si noe om hvor stor sjansen var for sa etter at man hadde sett hjertet slå, men har lest at enkelte andre har blitt fortalt av sine leger at sjansene er veldig små etter det. Men det hjelper liksom ikke om det er 5 eller 20 & sjanse, mister man så mister man uansett hva prosenten er, så vi får bare håpe det beste! Jeg skal inn igjen om to uker og da får jeg mer eksakte mål og termin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har fosteret hjerte allerede etter 5-6 uker? trodde det kom litt senere jeg!

Arti å få se det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...