Gå til innhold

vil bare takke for meg....snufs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kom tr å jeg skulle gå inn i min 25 pp.....

men nå har det da seg slik at jeg også.....

ja....nei...vi prøver ikke mer... :(

sambo har forandra mening....å en må jo være to om dette så.....sukk...snufs...

så til uka...når jeg har kommet meg litt så skal jeg ringe til sykehuset i tromsø og avbestille timen vi har fått til forsamtale om prøverør...for det blir jo ikke noe av det nå....

vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg...føler meg rimelig tom og ubrukelig.....

vil uansett takke alle dere jenter som er her inne for all den støtten jeg har fått i tiden som prøver.....

dere er bare helt utrolige alle sammen.....

håper at spirene setter seg godt til rette hos alle her inne nå iløpet av våren....

håper også jeg kanskje treffer på noen av dere her igjen når jeg kanskje kan bevege meg hit igjen.....fårhåpentligvis så prøver dere da på nestemann :)

nei...nå må jeg ha en laaaaang pause...få tenkt litt å sortert tankene litt....kommer kanskje innom en gang i blandt for å se om dere....

takk for meg.....

snufs....

mange klemmer fra mysill_25pp (å der ble det stopp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj stakkars deg....det var vel et slag i trynet kanskje.

Men det viser jo bare at det å være ufrivillig barnløs er en stor påkjenning også for menn. Og de tar det kanskje enda mer personlig at de ikke klarer å gjøre sin kvinne gravid, uavhengig av hvor feilen ligger.

Dere får ha noen ordentlige samtaler rundt dette og ordne opp, og hvis du ikke er så altfor gammel, har du jo tid til å vente litt vel?

Lykke til og trøsteklem fra

Skrevet

*trøster* Det var trist å høre... Kanskje mannen din bare trenger en liten pause, kanskje lurt å vente litt med å avbestille timen dere har... Det kan jo være han ombestemmer seg når han får tenkt seg litt om...

Krysser fingrene for dere og håper at det ordner seg og at dere tilslutt får det barnet dere drømmer om. Det fortjener dere som har forsøkt så lenge.

Håper du kommer inn hit igjen fort:)

Mange varme klemmer fra meg til deg.

Skrevet

Å så trist...men kanskje det er en god ide å få samle tankene dine og tenke litt på seg selv? Håper du du finner ut av det...stor klem

Skrevet

Uffda... dette var leit á höre...

Er nok vanskelig for menn ja- selvom de kanksje ikke sier sá mye, sá tenker de nok sitt...

kan du ikke vente med á avbestille pröverörs timer og sánt da til han kansje har roet seg litt ned...? sá dere fár snakket litt...?

´¨onsker deg det beste unasett ... og háper at du snart vil väre pá disse kanter igjen...! :-))

trösteklem

Skrevet

du må ikke avbestille timen!!

gjør det såfall dagen før,så slipper du å betale,men du MÅ vente!!

kan jo like gjerne det!!

gikk dårlig med lesingen gitt...

begynte å lese om hjertefeil,så nå måtte jeg ringe å bestile time

til gubben...

Skrevet

Nei, ikke avbestill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjør som hun sier, avbestill heller dagen før. Det kan være dere har lyst til å prøve når den tiden kommer, å da er det greit å ikke måtte vente så lenge

Skrevet

Oi, det var litt av en sving av din kjaere... Foeler ordentlig med deg, og haaper du faar tid til aa sortere litt og tenke gjennom hva det egentlig er som skjer. Jeg haaper dere faar gode samtaler om hvorfor det har blitt saann og at dere tar gode valg utfra det. Saa lang tid og saa mye haap, og den endringen, nei, det kan ikke vaere lett. Lykke til videre, og du er ikke ubrukelig, det er helt sikkert. Stor klem herfra ogsaa.

Skrevet

Nå ble jeg så lei meg på dine vegne mysill :o( vet ikke hva jeg skal si! Tenk at han skulle ombestemme seg nå da! Etter så lang tid! Håper at han tar til vettet og ombestemmer seg igjen, slik at du kommer inn hit igjen.

Sender deg en kjempestooooor trøsteklem.

Spis masse sjokolade og kos deg!

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg signerer på det som Emblamamma sier...spis sjokoldade.

Du må få mannen din til å innse hvor potensielt fantastisk det er med barn :o) Så dere kan dra på timen dere har ventet så lenge på. Dette er en hastasak...få han til å sjekke ut noen pappaforum....

Huff, jeg ønsker dere lykke til :o)

Du fortjener stor trøsteklem og masse sjokolade (håper du liker det ;o)

Skrevet

:(

nå blei jeg lei meg..

håper han forendrer mening igjenn da..

dakar deg da:(

*trøsteklem*

Han forandrer mening skal du se..

klem

Skrevet

Å nei, så trist for dere! Håper dere kan fokusere på alt det gode i forholdet deres nå, da, ikke bare tenke på baby. Kanskje det vil hjelpe litt, bare å ha fokus på forholdet dere to imellom? Gå ut og spise god mat sammen eller andre ting dere liker å gjøre?

Håper du kommer tilbake snart og at det ordner seg for dere!

Mange klemmer fra meg:)

Skrevet

det var leit å høre.. håper dere kommer til en enighet etterhvert. og at når dere vil prøve igjen, så går det fort!

Skrevet

Kommer til å savne deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...