Gå til innhold

hvordan har dere det om morgenen?


marguritten

Anbefalte innlegg

føler dere at dere er uthvilt?

trengere dere mer søvn?

eller er dere bare fulle av energi?

 

innen nr 2 kom,så var vi vant til å ligge å kose oss i sengen til klokken 9, meg,min mann og vår 3 åring..

men nå er det slutt på det...

sover dårlig om natten.

kommer aldri helt til den "dype" søvn,før jeg blir vekket å skal amme igjen.

hun ammer ca 3 ganger om natten.

å mellom 06-0630 så våkner elisa.da ligger hun å snakker med seg selv.

lar henne ligge lengst mulig innen jeg MÅ ta henne opp.

å klokken 07 kommer 3 åringen inn til oss............å jeg får ikke lov til å sove lengere...

så da begynner dagen vår...

å klokken 8 begynner elisa å bli trøtt og grinete...så da legger jeg henne i vogna å må gå en tur rundt nabolaget for at hun skal sovne.

 

gidder heller ikke å ta en formiddagslur...for så går hele dagen til at jeg må finne tid til det...

 

 

jeg savner å få sovet....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da høres slitsomt ut å amme 3 gang hver natt..

Vi e bre oppe en gang rundt 4-5 tia.

Temine legg sæ 19.30-20, og sover tell 10 neste mårra...

Så her e det nok søvn å få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde vel ikke klage, siden Ask sover som regel fra 10 til 4... men han sover så urolig... og dermed våkner jeg 3-4 ganger hver natt... er alltid trøtt når han våkner "ordentlig" kl 6-7.. da blir det morgenstell, som regel bæsjer han rett på stellebordet, etter at jeg tar av han bleie, hehe.. og så er det opp i min seng for litt kos.. som regel sover han bittelitt før han blir sulten i 9 tida igjen... og da står vi opp... Ask frisk som en fisk i vann.. jeg trøtt... men jeg klarer meg... rare greier dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det to ganger om natten. Kl 02 og i 05 tiden. Så er hun lys våken kl 06.30 og da er det ikke snakk om å sove mer. Jeg er da stuptrøtt!!! Da tar vi morgenstell og leker litt til hun blir trøtt igjen i 8 tiden. Da er jeg bare nødt til å sove en stund jeg også...eller jeg sover når hun har luren sin i 11 tiden igjen. Jeg er nødt til å sove litt på dagtid når hun sover. Føler jeg alltid er veldig trøtt og sliten for tiden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, her i huset er barna flinke. Sover stort sett over hele natten. (Emre må ha mat noen netter, og nr 2 kan komme snikende på natta) MEN... Her er det ikke barna som er problemet, men min kjære SNORKENDE mann. Noen ganger er jeg helt ferdig om morgenen for jeg har sovet dårlig Denne uka har gutten på 3 ligget sammen med meg, og min mann på hans soverom. Så nå er jeg uthvilt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...lurer på om det er normalt at elisa skal ha mat så ofte....

i det siste har hun fått mat hver 2-3 time...temmelig slitsomt..

men om 1 mnd's tid skal jeg begynne med velling.

får håpe hun sover lengere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas sovner som regel mellom 20 og 21, og spiser 3 ganger om natten. Sitter da med puppen fremme, nesten søvne.. Han mener at han har ligget lenge nok ca 07.30, så da er det bare å komme seg på badet for morgenstellet. Jeg er da trøtt som ei strømpe.. men han er nesten irriterende blid.Og det ser ut som å få stå opp om morgenen, er noe av det beste han vet.. Etter frokost, sovner han igjen - og sover en time eller to. Men jeg er alt for dårlig til å slappe av selv. Burde sove litt på dagtid kjenner jeg... men det er så deilig å ha litt tid for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...