Gå til innhold

Er det mulig?.................................syke kroppen.........................må være innbildt!

Anbefalte innlegg

Er på dag 3 dpo, og i dag har jeg kjempeømme pupper, og nå for bare ett minutt siden fikk jeg en "kynner" (sånn sammentrekning av livmor som man har når man er gravid og har kommet et stykke på vei)!

Skal jo ikke gå an dette!!!!! Har aldri hatt noen andre "symptomer" på el enn elsmerter i området rundt eggstokkene, og aldri noe slikt rett etter el.....Rare kroppen, tror visst den er gravid bare den har fått litt sex... ;0)

Huff, blir lange 10-11 dager til IKM dette.....

Fortsetter under...

Dette hørtes jo kjempelovende ut!!! Ja, det blir LAAAAANGE dager til IKM. Hele 9 dager til...

Jeg kjenner ingen symptomer i det hele tatt, men det er jo litt tidlig ennå :-)

Lykke til!

Huff ja er jo leeeeeenge det! ;0)

Kan jo ikke være symptomer på graviditet jeg har fått allerede. Det skal jo ikke gå an siden egget ikke fester seg så kjapt! Er jo bare 3 dager siden el....... menmen er jo lov å håpe da!

Morro at vi fikk el nesten samtidig, Frøya79! Kanskje vi flytter inn på trimestersidene sammen etterhvert. Hadde vært hyggelig det!

Ja, det hadde vært kjekt. Med tanke på at vi er operert samtidig, og EL samtidig osv. så kan det jo være... :-)

Vi får bare ta tiden til hjelp! Klem

(Går hjem fra jobb straks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...