Gå til innhold

Er så lei meg.....


aite

Anbefalte innlegg

Er 6+2 og ble sykmeldt i dag. Kvalmen var ikke til å holde ut i mårest. Men nå er det friskt blod i trusa og kvalmen er borte. Var på do isted, men det er ikke så mye blod at det renner. Det er også veldig vondt nederst i magen, nesten som stikkinger. Er så redd for å miste igjen. Gjorde det senest i jula.

 

Sitter her og griner for meg selv. Er skikkelig pessimistisk i dag. Skal på ul på tirsdag, det er jo hele 5 dager til. Men akkurat nå så tror jeg at det går skjeis i løpet av kvelden,så da blir det vel å sjekke på ul om alt har kommet ut. Dette er jo nesten ikke til å holde ut.

 

Beklager at jeg er så negativ, men det er så godt å få det ut.

Sånn.....nå puster jeg faktisk litt roligere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda...Stakar deg!!! Håper virkelig det ikke er noe galt da, men kan du ikke prøve å komme deg på legvakta eller ringe legen din? Syns det er umenneskelig at man skal vente så lenge med å se hva som skjer.

 

Skal krysse fingre og tær for deg, aite, og for at spiren klorer seg fast.

 

La oss få høre hvordan det går med deg. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og stakkars deg da vennen... er du alene? har du ingen som kan være med deg? er enig med hun andre som skrev innlegg om at du bør komme deg til legen før tirsdag... få en hastetime..et skulle bare mangle...krysser fingrene for at det går bra:-) og kjempe bra at du er litt roligere nå når du har skrevet her..så slipper du å ha det vondt helt alene..

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! vet så akkurat hvordan du har det.. hvertfall når du har mistet for knappe 3 mnd siden.. husk at hvis du allerede har mistet en gang, så er sansynligheten liten for at det skjer engang. jeg vil ambefale deg og gå inn på Det innlegget om solskinnshistorier om blødninger, så vil du se at det har gått bra med mange.. Jeg har selv blødd mange ganger og tenkt det samme som deg, "idag kommer jeg til og miste spire før dagen er omme", MEN det gikk bra, og jeg har en liten jente den dag i dag. Så også at det var en annen der inne som hadde bødd hele 3 ganger som nå var i uke 14!! Så det er håp, men jeg skjønnet at det ikke er lett og være positiv. prøv, og ring gjerne legen for berolligende ord.

 

 

Unnskyld for at jeg er anonym idag, føler bare ikke for og vise nick. hold oss oppdattert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk for støttende ord dere. Sambo kom hjem fra jobb i dag og trøstet meg. Ser litt lysere på tingene nå.

 

Har fortsatt vondt nederst i magen og det var brunt på papiret da jeg var på do. Smertene blir mindre når jeg bare ligger å slapper av.

 

Tok en dusj isted. Tror kvalmen er der litt enda. Ble kjempesliten og uvel etter å stå så lenge. Det gjør jo at jeg øyner et lite håp igjen. Tenk at jeg er litt glad for å være kvalm da..........!

 

Dagene er som berg og dalbaner. I det ene øyeblikket er jeg positiv, men så renner tårene i det neste øyeblikket. Skal ta det helt rolig frem til tirsdag ihvertfall (ul). Da får jeg vel mer svar. Men blir smertene værre blir det nok en tur på legevakta i hælga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar deg.....jeg vet hvordan det er å miste,veldig trist......men ikke forvil ennå :)))))

Du kan dra på legevakten og få en u.l........da slipper du å vente flere dager.Tar på psyken å gå slik,synes du skal oppsøke hjelp raskest mulig:))))

 

Ikke fortvil......det kan gå bra:)

 

Masse lykke til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt friskt blod trenger ikke å være alvorlig heller:))))) Livmoren er blodrik og det finnes hinner inne i livmoren......disse hinnene han få en rift og da kan man blø. Mange som blør uten at det blir komplikasjoner.

Håper du kan prøve å holde mote oppe,selv om det er vanskelig:)))))

Ring legevakten og hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du blåse ut alt du bare orker, har ikke vært i din situasjon før men det må være forferdelig:( Håper virkelig at alt er bra med den lille spiren din;)

 

Masse lykke til;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...