Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ååh.. blir så sint!! Ringte sykehuset for å høre om ventetid og hvor langt vi har kommet. Men de hadde ikke motatt noen søknad fra oss! Jeg ringte legen, men han kommer jo ikke tilbake før neste uke. Trodde vi hadde stått over 1 måned i køen nå, men neida... 1 måned er jo itt det også da.

Vi skal ta 1 forsøk privat først, men alikevel da. Slikt skal man jo ikke glemme. Nei, må man passe på alt selv! Tenker på de som ikke har råd til å kjøpe forsøk privat og slik skjer. Det er nok venting som det er! Til om med vente et halvt år på å få komme inn til gyn. for utredning.

Måtte bare blåse det ut. =)

Fortsetter under...

æsj,er ikke det typisk??

er best å passe på selv ja,det har jeg lært meg.

du får bare ringe å mase på dem,så kanskje de

lærer seg å gjøre jobben sin etterhvert.

hvor har dere søkt??

Ja det er så typisk. Lei denne ventingen, som så maaaange andre =) Vi har søkt St. Olavs. Og vi søkte Medicus for å ta 1 forsøk der. Medicus har sendt brev til legen om at de måtte ha prøveresultater av oss, men de har ikke hørt noe fra legen de heller. Ja jeg får ringe å mase.

Har prøvd en god stund dere også ser jeg. Hvor står dere i denne prosessen da? =)

vi skal inn til samtale på Riksen i mai også venter vi på

papirene var fra sykehuset med alle resultater.

vi skal også ta en forsøk på medicus,skal søke så fort

vi får papirene.tenkte det var greit å sende de med søknaden.

(som ligger her ferdig utfylt...hehe)

jeg skulle bli satt opp til lap i november,men da jeg ringte for

å høre i januar var det fortsatt ikke satt opp time...

så har lært meg at man må passe på at ting bli gjort selv.

har hørt mye bra om medicus,så gleder oss til å komme igang!!

men håper jo selvfølgelig vi skal få det til selv....

Jeg har snakket med Medicus noen ganger nå, og de er jo bare så koselige og hjelpsomme, selv om jeg maser :o) Er det lang ventetid på Riksen da? Det står 6-8 måneder på siden til St. Olavs, men nå må vi plutselig vente over en måned ekstra. Men jeg har jo det forsøket på Medicus først da.

Håper dere får papirene fra sykehuset snart da, så dere får komme i gang på Medicus. Kanskje vi kommer i gang noe samtidig? Vi sendte søknaden uten prøvesvarene vi, da gyn. sa det var bare å ringe han for å få de.. Ja helt sikkert sier nå jeg. Medicus ringer vel snart hvis de ikke ser noe til resultatene.

fikk brev fra riksen på tirsdag og der sto det at det er 9mnd ventetid

fra søknaden blir godkjent til behandlingen starter.

og søknaden blir godkjent først etter samtalen.

så 11 mnd da...

men gyn mente de la på 3 mnd for at folk ikke sulle ringe å mase,

så ca 8mnd.

ville helst søke i haugesund jeg,men gyn var fast bestemt på å

sende oss til riksen....gadd ikke diskutere med henne...

regner med å få papirene i begynnelsen av neste uke,hvis ikke skal

jeg dra bort å hente de.

har ikke snakket med de på medicus enda jeg,men alle sier de er

så hyggelige:-)

vet dere hvorfor dere sliter eller er dere "uforklarlige" sånn som oss?

Annonse

Heia! Her er det mannen som har dårlig kvalitet, så det blit isci på oss. Jeg skjønner ikke at legene ikke sender mennene til å ta sædprøve med en gang. De skal liksom vente å se på oss damer først.

Det er rart med det, når de ikke finner noen feil. Får håpe det klaffer for dere før dere rekker å komme inn noen plass!! :o) Det var ganske lang ventetid der dere skal må jeg si. Godt å ha råd til å ta et forsøk privat da.

nei de skjønner ikke at det haster. Prøvde å fortelle det til hun sykepleieren også, men tok det så med ro.. kunne ikke sette meg over til noen andre som kunne hjelpe meg eller gi beskjed til han engang.. jaja =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...