Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jordmor tøyde meg. hun sa det var nok så modent og ca 3 cm åpning. Blødde litt.. I går kveld og i dag har det kommet geleaktig slim med brunlig blod.. andre som har opplevd det? Mener slimpropppen min gikk for 3 uker siden.. den var lik dette gøsjet bare uten blod.. hva kan det bety?
*Sjokomelk* Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 hei ... hva vil det si å bli strippet då ?skal det sette igang fødselen eller noe ? skal til jordmor på tirsdag lurer på tirsdag, tenkte å spørre henne om dette .....gjør det vondt ?
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 jordmor tøyer mormunnen. Tar en eller flere fingrer inn i åpningen på livmorhalsen og roterer rundt..nykker litt og sliter litt.. det kan påvirke slik at latensfasen kommer i gang eller går kjappere..
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Jeg ble tøyd i går fikk også blod blandet med slim men det sa jordmor var normalt. Jeg er også så spent på om ting snart kommer igang... Har også vært løs i magen idag, kanskje kanskje??? Og er litt rastløs og tung i hodet litt rar følelse i kroppen.... Har termin om 7 dager. men jeg synes jordmor tøyet deg litt tidlig i forhold til termin? Var det fordi du allerede var så moden??
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Har gått me maserier siden uke 34 har har vært moden siden uke 35 så hun sa at hun skulle hjelpe det i gang før jeg ble ekstra sliten .Har født før i uke 38. Jeg blir satt i gang den 28 mars om ingenting har skjedd..(de tar vannet) ble satt i gang me drypp sist gang også pga vannavgang.. kroppen min lager ikke effektive rier den. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå