Gå til innhold

Ble strippet i går, andre her som har prøvd d?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor tøyde meg. hun sa det var nok så modent og ca 3 cm åpning. Blødde litt.. I går kveld og i dag har det kommet geleaktig slim med brunlig blod.. andre som har opplevd det? Mener slimpropppen min gikk for 3 uker siden.. den var lik dette gøsjet bare uten blod..

hva kan det bety?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ...

hva vil det si å bli strippet då ?skal det sette igang fødselen eller noe ? skal til jordmor på tirsdag lurer på tirsdag, tenkte å spørre henne om dette .....gjør det vondt ?

Skrevet

jordmor tøyer mormunnen. Tar en eller flere fingrer inn i åpningen på livmorhalsen og roterer rundt..nykker litt og sliter litt.. det kan påvirke slik at latensfasen kommer i gang eller går kjappere..

Skrevet

Jeg ble tøyd i går fikk også blod blandet med slim men det sa jordmor var normalt.

Jeg er også så spent på om ting snart kommer igang...

Har også vært løs i magen idag, kanskje kanskje???

Og er litt rastløs og tung i hodet litt rar følelse i kroppen....

Har termin om 7 dager.

men jeg synes jordmor tøyet deg litt tidlig i forhold til termin?

Var det fordi du allerede var så moden??

Skrevet

Har gått me maserier siden uke 34 har har vært moden siden uke 35 så hun sa at hun skulle hjelpe det i gang før jeg ble ekstra sliten .Har født før i uke 38. Jeg blir satt i gang den 28 mars om ingenting har skjedd..(de tar vannet) ble satt i gang me drypp sist gang også pga vannavgang.. kroppen min lager ikke effektive rier den. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...