Gå til innhold

Sonia-venter julibarn!!

Anbefalte innlegg

Heiann!!

Leeenge siden nå, og vet ikke om du husker meg..Jeg bor ikke langt fra deg, og var gravid samtidig med deg sist. tidligere nicket mitt var annasverden ;o) Jeg lurte bare på hvordan alt stod til jeg?? Jeg hadde jo en MA i desember..Men nå har jeg blitt gravid igjen, og gleden er stoor. Er bare 5+2 da..

Har du fått vite kjønn på babyen? Og er alt fint?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8637304-sonia-venter-julibarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Så utrolig kjekt at du er tilbake igjen da! Jeg har sett etter nicket ditt men så vel bare ett innlegg en gang for leenge siden. Har tenkt på deg og håpet alt gikk bra! Krysser fingrer for at alt går bra med deg denne gangen, og sannsynligheten er jo veldig stor for at det gjør det!!! Hvordan er formen så langt?

Vi har vært på ultralyd ja, og venter en jente med termin 19 juli. Jeg har gått rundt på skyer ganske lenge, men er kommet ned på jorden igjen den siste uken da jeg har fått ganske vondt i ryggen. Men alle får vel sine svangerskapsplager tenker jeg. Så lenge det er forbigående skal man vel holde ut :-))

Er du i november klubben for tiden du da?

Klem

Åhh..så koselig med ei lita tulle :o)

Kan tenke meg du gleder deg. Tiden går jo kjempe fort. Synd at du har fått vondt i ryggen da. En blir liksom litt lammet da. Trenger jo ryggen til det meste.. Får håpe det gir seg kjapt!! ;o)

JA-formen er nesten litt for fin..hehe..Ikke mye symptomer her i gården. Skal på Ul på mamastork i uke 7..Om 1,5 uker..Gleder meg veldig til det! Var du som tipset oss om mamastork..hehe

Ja,er i november klubben. Masse kjekke jenter der tror jeg. :o)

Håper det kommer en god gjeng fra Stavnger/ Sandnes. Så vi kan ha noen treff.

Naar du har faatt barnet ditt, har jo jeg masse god erfaring.. haaper jeg i hvert fall.. jeg blir fortsatt med paa trilletur eller annet hvis du har lyst! Haaper bare den hersens ryggen bedrer seg. Skal til legen i morgen og faar se hva han tror det er. Kos deg fremover - du faar nok tidsnok symtomer! Jeg hadde forsaavidt faa symptomer selv, det skjedde mer etter 15-16 uker for meg. Men det gjorde forsaavidt ingenting :-)

Hvordan gikk det med ryggen og legen i dag??

JA-jeg blir gjerne med på trilletur når den tid kommer :o)

Godt å få litt råd og vink også..

Et jo bare glad til at jeg ikke har så mye plager..Det kommer nok når det skal :o)

Du må også kose deg masse med tulla i magen..Så ses vi nok her inne inni mellom :o)

LYKKE TIL MED RYGGEN!!

Jeg er faktisk litt bedre i dag, men i går og i natt var det helt forferdelig. Håper jeg er over det verste - men jeg kjenner at det er der og venter på å slå ut igjen.. Legen sa at vi kan se hvordan det går til uken, og jeg kan få aktiv sykemeldig hvis dette fortsetter. Håper jeg ikke trenger det! Vil helst jobbe - ligge på sofaen hjemme er gøyest når man gjør det frivillig..

Vi snakkes etterhvert da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...