Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Da har jeg endelig fått snakket med Riksen, og de kunne bekrefte testen fra i morges! Å nå er jeg bare så glaaaaaad!!!! Hcg var på 110, og det var visstnok bra. Skal se om jeg finner den linken jeg har sett her tidligere om verdier i forhold til hvor langt man er på vei.

Vet ikke om det har gått helt opp for meg at jeg faktisk er gravid, men det synker vel inn etter hvert ;-)

Hihi, dette var gøy. Du tilhører uke 9-klubben du også, ikke sant? Da begynner det jo å bli noen av oss som er blitt gravide! GRATULERER!!! Tok selv min 5. (!) test i morges - CB digital - og den viste gravid etter ca. 5 sekunder med knallblå strek på testpinnen og greier. Helt uvirkelig og utrolig kuult :-)

Nok en gang, GRATULERER!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer så masse!!!! Dette var fantastiske nyheter!!! Ønsker deg all lykke!!! Det er visse tabeller en kan regne seg ut hvor langt en er på vei, men ville tatt de med en klype salt. De er veldig individuelle. Da jeg hadde på 17.000 sist, fikk jeg vite at det var like normalt med 400..... så varierer veldig.

Ønsker deg masse masse lykke, og nå klorer egget seg fast og om 8mnd kommer det en mini-høst:o) hihi

Klemmer

GRATULEEEEEEEEEEEERER!!!! Så innmari gøy!!! Nå må du bare kose deg!

Jeg har testet tre dager på rad nå jeg, de to siste dagene med digital - det er kjempegøy å se det stå svart på hvitt.

Godt at det virkelig er verdt å holde ut:-)

Mange klemmer

Åh - så gøøøøøy!!!!!!!!!!!

Gratulerer så ufattelig masse!! Dette har jeg ventet på, jeg måtte logge meg på idag bare for å sjekke hvordan det hadde gått med deg, nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!

Lykke lykke til og kos deg med at du er GRAVIIIIIID!!!!

Masse masse varme klemmer fra meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...