Gå til innhold

Blodansamling i livmoren, noen som vet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært borte i det tidligere?

Var på UL i går, og legen sa at det ikke så bra ut...

Blodet kan absorberes av seg selv, men det er også en stor sjanse for abort...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde i mitt andre sv.skap en blødning i uke 11. Fikk ultralyd og de så blodansamlinger i livmoren. Fikk beskjed om at jeg hadde en truende abort og burde ikke slippe gleden løs før etter ca 4 uker/uke 15. Min sønn er nå to år, så det gikk kjempefint. Snakket også med en annen lege etterpå, som mente at sjansen for abort ved slike blodansamlinger absolutt ikke var så høy at han ville kalt det truende abort... Mulig det har noe å si med mengde og plassering av blødning, men det gikk ihvertfall bra med meg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt nå pga blødansamling/blodpose i livmoren. Jeg hadde blødning for to uker siden, og da oppdaget de blodposen på UL. Jeg må ta det med ro til jeg er ca 12 uker på vei. Er nå 9 1/2. Får god oppfølging og skal på ny UL til uken. Jeg fikk også beskjed om at det kunne være en truende abort, så derfor får jeg ikke løfte og ikke stresse. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å slappe av:-) Litt ekkel følelse, for jeg vet jo ikke om dette vil gå bra. Blodposen kan enten forsvinne av seg selv (den trekker seg sakte men sikkert tilbake), eller den kan komme som en blødning og ta med seg fosteret. Men for hver dag som går så er det positivt, så jeg har klart meg nå i to uker:-) Skal nok klare de siste ukene også:-) Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...