Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 venter en gutt og tenker på navnet, mannen min og jeg er fra Bosnia så det blir litt vanskelig å finne et navn som høres greit ut både har og i hjemmelandet. har en liste så kan dere gi meg noen god tips om dette,eller kom med andre forslag: Nedim, Eldar, Benjamin, Emil, Aksel... takk!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Synes Aksel er et flott navn jeg! Benjamin og Emil er også ganske koselige.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 josef høres helt rart på bosnisk, sins det er fint jeg, men!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 liker best nedim jeg + at det passer fint med datterasin navn (Nadja), men det ser ut at dette blir litt rart har i norge.takk for svarene og kom gjerne med flere forslag!!! klem og mye lykke til alle!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Almir og Admir er fine bosniske navn syntes jeg, da...
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 benjamin ville jeg valgt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå