mammatilleander ogPatrick Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 sønnen min på i dag 2mnd er så urolig ved puppen, han røsker og drar og noen ganger begynner han å gråte.. hva er det som er galt med lille gutten min??? jeg har masse melk til han.. hilsen bekymret mor
mammatilleander ogPatrick Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 utdrivingen er bra, tror jeg da, pleier å klemme ut noen dråper for å komme i gang og da kommer det godt, hvertfall med engang.
mammatilleander ogPatrick Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 kan han få tenner så tidlig?? er førstegangs=)
Expat Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Fattern var født med tenner han... Se nederst i midten. I tillegg er det mye sleving og tygging...
Blomman Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Trenger han rapepause?? Eller kanskje melken kommer i en litt uavnlig retning? - Da kan det hjelpe med alternative ammestillinger - se ammehjelpen.no
mammatilleander ogPatrick Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2007 har sett i munnen hans, kan ikke se noe, men han "spytter" en del om dagen...??? han får rape pauser også.. prøver med annen ammestilling nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå