Gå til innhold

trenger litt motivasjon nå...:)

Anbefalte innlegg

Leste nettopp snull sin tråd om slutt på brystvegring. Og tenkte med et sukk at jeg håper det skjer oss også snart.

Selv er vi i den femte mnd med puppenekt, lillegutt har hatt det fra han var 2 mnd blir 7 mnd om to dager, og vi ammer fortsatt i søvne med alt det innebærer. Er litt stolt av meg selv også da for det har jo vært slitsomt...For eksempel ammer jeg alltid stående, ruggende frem og tilbake, for setter jeg meg ned merker han det og da er måltidet slutt..Har til og med ammet i tvillingstilling stående når det var som verst, hva gjør man ikke for de små...Har blitt voldsomt sterk i pinglearmene mine:) Håper veldig at det vil gi seg som hos fjummsi og snull. Det hadde vært fantastisk nå som vi har strevd så lenge...

Noen som har noen trøstende ord?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636866-trenger-litt-motivasjon-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært! Og er!

Det er utrolig hvordan ting kan forandre seg, og historiene til snull og fjummsi er så inspirerende. Du får kjøpe deg noen stilige ermeløse topper med utringning så du kan vise de flotte armene med ammekløften ;) Noe skal man jo ha for arbeidet!

Du har helt klart lov og rett til å være stolt!!!!

Tror ikke noen som ikke har erfart dette kan forstå hvor slitsomt og krevende det er i lengden...,men det løsner ofte til slutt - bare man har krefter og tålmodighet til å holde ut. Er klar over at det til tider kan være grunn nok til at man har lyst til å grave seg ned en plass og bli der til neste år.....,men så er man jo mamma og kan liksom ikke bare gjøre det......og vil jo BARE det beste for gullet ;-)

I begynnelsen tok jeg det som ett fryktelig nederlag og følte meg veldig avvist av snuppa....ble rett og slett lei meg. Tror mange føler det slik. Var ei vond tid. Men etter en prat med fjummsi hvor hun overbeviste meg om at de små selvfølgelig ikke vet sitt eget beste, og selvfølgelig ikke ønsker å avvise mamman sin, fikk jeg ett litt annet perspektiv på puppenekten. Det hjalp meg mye til å stå ut....i tillegg til at jeg visste det var en sjanse for at hun èn dag ville snu om ! Og nå er den dagen kommet for vår del...., og jeg kan bare si at en gladere mamma, og baby(hun storkoser seg) skal du lete lenge etter!! Så hvis du har litt mer krefter, list og tålmodighet igjen, så stå løpet ut....du har holdt ut sååå lenge, og kan alle knep ser jeg......, så èn dag løsner det for dere !!! Gled deg til den dagen....- bruk det som motivasjon !!!

Masse lykke til .....sender deg mange tålmodighetsklemmer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...