Gå til innhold

Har dere lang vei til sykehus, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme, har 11 dager til termin og tre timer i ambulanse til sykehus... Reiste sist med ambulanse, men det var ingen trivelig tur. Hvordan har dere andre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker en times tid med bil

Skrevet

Uff, det skjønner jeg...

Vi har 5 minutter til sykehuset.

Skrevet

Vi har ca 5 mil å kjøre.

Viss der ikke er for mye kø tar det ca 50 min.

I rushtrafikken tør jeg ikke gjette hvor lang tid det tar..

Godt jeg har en mann som er flink å være frekk i trafikken når det virkelig gjelder!!

Skrevet

6 dager til termin her. Har 15 min reise med bil til sykehuset vi så det er ikke langt.

Skrevet

Vi bruker litt over en time med normal kjøring. Det er ikke så ille syntes jeg. Hadde to valg muligheter med sykehus. Det ene er ca 40 minutter unna, men valgte det andre for der er det litt roligere, tross litt lengere vei.

Skrevet

Rundt 5 min, så vi er heldige på den måten:)

Skrevet

Vi har 10-15 min, men føder jeg for tidlig vil vi bli transportert videre fordi de ikke har avd for tidlig fødte her.. Og da tar det plutselig 45 min i tillegg.. Men satser på at jeg skal føde der jeg hører til og at vi da bare har disse 10 min å gå ut fra. Langt nok det tror jeg når den tid kommer..

Er førstegangsfødende, så tror og håper ikke at jeg føder for tidlig..

Skrevet

Om fjellet er opent har eg litt mindre enn ein time,er ikkje det opent, er det ca 1.5 time om Fatlaberget er opent, og er ikkje det opent så er det ca 1 time og 40 min til Førde. Lange turer uansett.;Men satser på at fjellet er opent.!!

Skrevet

2,5 timer ca, til sykehuset.

Men jeg håper jeg får føde på fødestua her, selv om jeg er førstegangsfødende og ikke helt frisk selv, dit tar det maks fem minutter å kjøre.

Skrevet

20-25min.

Kommer litt ann på hvilken tid på døgnet.

Skrevet

Tar knappe 2 min. å kjøre til sykehuset. Svigermor bruker neste 2 timer på å komme seg hit (hvis hun treffer rett på ferga) og det er hun som skal være barnevakt, så det er vel der vårt "problem" ligger.

Skrevet

Vi har ca en time - halvannen tur, men vi har ikke bil, så jeg er litt nervøs...

Skrevet

Har 85 dager igjen til terminen, og jeg har 20 minutter til føden/jobben..

Skrevet

alt fra 5-15 min kommer ann på ka tid på døgnet vi reiser inn.. en liten mil

Skrevet

er fødestue bare 10 min hær i fra men vil ikke føde der. så jeg har en time til føde avd jeg skal på..

Skrevet

her tar det ca 15 min kjøring til sykehuset, men vi må kansje kjøre storesøsteren til besteforeldrene og det tar 15 min ekstra så då regner jeg med at det er ca en halv time det tar før vi kommer på sykehuset.

Skrevet

Ca 45 min med bil. I tillegg så må vi legge inn litt ekstra tid slik at barnevakten klarer å komme seg på plass - de bor like i nærheten men er ikke av de raskeste - spesielt ikke om de må vekkes på natta (mine foreldre:-) ).

Skrevet

3-5 min her :) Kan jo gå bort ... hehe!

Skrevet

Laaang tid. Noen timer med bil dersom det er dagtid og ferger går. Skal bo hos venner når termin nærmer seg, har ikke behov for noen ambulansefødsel. Har født fort før, så jeg regner med det går like fort denne gangen.

Skrevet

Hehe, kom plutselig på at et vennepar av meg tok bussen til sykehuset. Litt artig, hva?

Skrevet

vi har ca en times tid. hvis vi treffer på ferga. men det blir som regel ambulanse sa jordmor fordi da booker de ferga selv.

Skrevet

samme som deg heli.1 times tid vist vi rekker ferja.her er det bare å ringe ferja og holde den.spess på nattestid går det veldig greit.

Skrevet

Vi har ca 10 min:)

Skrevet

kommer ann på hva som skjer, går alt som det skal fremover har jeg ca 50 min til sykehus... hvis ikke så tar det fort 2-3 timer.. ikke mye oppkvikkende å tenke på. så håper det går bra å att jeg får føde nermest hjemme =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...