rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei. Har nå stått på venteliste for prøverør siden i oktober. Og har enda ikke fått noe brev med beskjed om oppstart. Ringte sykehuset i dag ( st.Olav) for å spørre om noe skjer snart. Da fortalte hun meg at de ikke har fått svar på prøvene vi tok i januar enda. Stod jo at det kunne ta opptil 8 uker før svar. Men nå er det gått snart 10 og jeg begynner å bli shit lei at å vente. Ba dem om å purre på svar. Åh har en dårlig dag i dag kjenner jeg. er så lei av å vente at jeg vil bare gråte........føler at vi aldri får startet. Hvilke tanker har dere under denne ventingen. regner med at jeg ikke er alene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636807-blir-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lei-av-%C3%A5-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Heisan:o) Ventetiden er blytung, men jeg prøver og se litt positivt på det og gjøre de tingene nå som jeg ikke kan gjøre med et lite barn i huset (spontan-tur på kafè, kino, fotballkamp, evt bare reise bort en weekend på kjærlighetsferie). Det er kanskje litt lettere for meg som faktisk VET sånn passe når jeg skal i gang. August føles faktisk ikke så langt unna når jeg setter meg delmål (påske, vår, det går mot sommer, ulike happeninger, og plutselig er det august) Du er altså ikke alene, og under denne ventetiden er det godt og ha BIM. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten BIM, og spesielt ikke uten Kick-venter på AIH. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636807-blir-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lei-av-%C3%A5-vente/#findComment-8637353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå