Gå til innhold

Kjenne liv

:)Elvira i magen :)

Anbefalte innlegg

Jeg VET det bare må være innbilning, for det er jo ikke før i uke 16-20 man skal kjenne liv, men jeg kjenner noe som " bobler" i magen...Dette er flaut, da jeg er mamma til 2 fra før og VET jo med fornuften at det ikke er mulig i uke 10-11.

Hvor tidlig kjente dere liv forrige gang dere var gravide ?

Jeg i uke 14 og 17.

Fortsetter under...

Javel..

Kommer vel litt an på hvor godt du kjenner kroppen din det .

Har kjent liv fra uke 12-13 alle ganger jeg da, altså bevegelser.

Denne gangen ikke før i uke 15 bevisst, men så¨var det ikke planlagt heller og det tok liksom noen dager å synke inn og da merket jeg det jo, og kunne konkludere med at det var det ja, ikke andre ting jeg hadde bortforklart det med .

Den lile vokser jo og beveger seg, og kjenner du til kroppen din og er bevisst på den og hvordan den oppfører seg til vanlig så skal det ikke så mye til før du merker det.

De begynder jo ikke plutselig å bevege seg i uke 16, det er jo bevegelser hele tiden.

I uke 12 er det ihvertfall ganske så tydelig på UL og da bør man vel kunne merke det også, kommer jo også an på hvor aktiv den lille er da.

Men det er nå min mening da.

Har snakket med mange som har et veldig bevisst forhold til kroppen sin av ulike årsaker og de aller fleste er enige i at de har kjent noe fra uke 12 , og det er jo langt foran skjema i følge Jormødre og leger.

Hjelpes meg, da må vel denne lille babysen være ekstremt aktiv :)))) Eller kanskje det er flere , wow........

kan hende jeg har bommet på siste mens og er noen uker lenger enn jeg tror....

Eller så er dette bare noe " lureri"....

Knøtte er vel ikke mer enn 4-5 cm så det er vel ikke rare kreftene i det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...