Gå til innhold

Hei Kirsty!


Alba44

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?

Er formen bra?

 

Håper alt er bra & at du storkoser deg :o)

 

 

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt bra sålangt! Jeg er 6+0 idag og så langt har jeg aldri kommet før. Jeg går på metformin og tror det er det som har gjort det slik! Takker Gud hver dag jeg er gravid,men er jo kjemperedd for å miste igjen så klart... Jeg skal på UL på mandag og se om der er liv :-) Det blir deilig å få unnagjort.

Du da? Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt er bra med deg!!

Vi skifter uke på samme dag vi da :o)

Så spennende med ul på mandag da!

 

Bra med meg :o) Har også takket Gud for hver dag som har gått...I og med at jeg mistet i MA i fjor, så har redselen til tider vært litt tung..Men: etter 6 ultralyder, så ser alt bra ut og jeg passerte 21+ 0 i dag! Veldig deilig :-D Siste ul vi var på var denne uka, og babyen vår røpte endelig hvem h*n er og vi venter en GUTT!!! Så jeg skal bli guttemamma og gleder meg vilt :-D

 

Krysser firngrene for deg på mandag, Kirsty!!!

Jeg var på 1.ul da jeg var 6+0 på vei og etter en stund leting fant gynekologen en minibaby med bankende hjerte. Jeg har meget god tro på at du opplever det samme!!! :o))

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med gutt Alba! Såkjekt :-) (jeg har også en følelse at det er gutt,men det er jo allt fortidlig formeg da) Tusen takk for gode tanker! Er bare 2 dager igjen ja, gru gledermeg.Mendet skal bli godt å få det unnagjort uansett resultat. For er alltid best å vite, ikke sant?

Jeg har hatt en god følelse hele veien, til tross for redselen. Så håper det er begrunnet :-)

 

Klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med gode følelser og tanker!! Det har jeg selv hatt dette svangerskapet til tross for redsel og bekymring. Men: man MÅ tenke positivt og det er supert at du gjør :o)) Det er aller best å vite, ja! Var til tidlige ul i uke 6 og 13, og var så redd at jeg skalv, men for en følelse etterpå!!!! Dette skal du også oppleve nå, for det er i 2007 at vi skal oppleve å bli mamma :-D :-D

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så masse.. lykke til på mandag! syns det er så flott å se at folk som har slitt og mistet blir gravide... ønsker deg all lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...