Gå til innhold

Kan mannen strippe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dette kompliserte ting? Kun godt tenke meg å bli tøyd der oppe.. men jordmor gjør ikke slikt...... Og jeg makter ikke gjøre slikt selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan han sikkert. Men ikke så lett å vite hva man skal tøye i kanskje. Hvorfor vil ikke jm gjøre dette da?

Skrevet

tror du heller skal få noen som har greie på det til å gjøre det. Tenk hvis han gjør noe gale!

Skrevet

I dag må en jo mase seg til å bli vurdert der oppe.. modenhet,åpning osv.. For 10 år siden var dette rutine under kontrollene, men nå har de gått bort fra det de fleste steder har jeg hørt..

Har termin i disse dager, men har ingen aning om det er modent eller om det er åpning.. JM sjekker ikke......... Neste kontroll er i slutten av denne mnd, langt på overtid!

Tenkte kanskje mannen kunne prøve seg litt frem..... forsiktig selvsagt.. Kan jo hende det ikke skal mye til..

HI

Skrevet

Prøv med sex, da røsker du jo litt innvendig!

Skrevet

Hørtes ut som en sær jm. Min jm undersøkte meg på mandag, men røsket ikke da de ikke har lov til det før termin. Var da i uke 39. Hun kunne løsne på fosterhinna ved neste kontroll sa hun viss jeg ville. Skal det på tirsdag, har termin på onsdag.

Skrevet

Min mann har prøvdt og tøye det oppe, går jo ikke ann og gjør noe gale. Er jo bare en vei opp ditt, tøy å bøy der oppe kan nå ikke være noe problem.

Skrevet

Jo vi har en avtale i morgen kveld..:) Skal ta meg ett glass rø'vin også.. Har hørt at det også kan funke..

Så da blir det sex, vin og litt røsking i skinnet..:) -Får håpe det skjer noe da... Har ikke det minste spor av slim, eller blod eller noenting som tyder på at jeg er ferdiggått.. Håper i det minste at slimproppen løsner........

Gi meg et tegn!!!

HI

Skrevet

Kanskje det er best om han bare tar av seg klærne.....

Skrevet

jeg ville ikke hatt mannen til å gjort d.. enn om han skader foster hinnen slik at du blir gående å lekke fostervann.. ungen kommer jo ut når den er klar.. er du langt på overtid?

jeg ville i så fall fått legen til å gjøre d, istede.. eller fått en annen JM til å gjøre d..

å om JM ikke vil gjøre d er d jo en grunn til d.. JM hær gjør d til alle hun mener d kan være nyttig for.. men om hun mener at man ikke er moden nok gjør hun d ikke..

Skrevet

Sex, vin og røsking i skinnet:p haha

Ja, hvorfor ikke:p

Lykke til med røskingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...