Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Mannen min og jeg har vert sammen i seks år, han er ikke norsk, men har hele sin familie, utenom faren her i norge. Han bodde her de to første årene vi var sammen, og kan si det sånn at han forguder meg. Syntes det er veldig gøy, siden reesten av familien hans ikke er så veldig... ja... Men problemet er at når jeg snakket med han ifra norge i begynnelsen av graviditeten, missforsto han meg, og trodde det var 5 april jeg skulle ha, og ikke 5 mai... Han har skaffet seg visum å kom hit for å være der da hans første barnebarn blir født. jeg vet at dette betyr uendelig mye for han, og det gjør det også for min man og meg å. Problemet er at siden han bommet med en måned, reiser han hjem på selveste termindato!! Da går visumet ut, og han må dra... Tenker på dette hele tiden, og syntes det er utrolig trist... Tror dere det er mulig å sette i gang fødselen 2 uker før termin? Sånn at alle får møtt lillegutten vår? Hvis jeg går over termin, kan han ikke søke på ny før om 12 måder, om han i det heletatt har råd er også en sak... Hva mener dere om dette? Jeg velger å være anonym, siden dette er vondt for meg, og tør ikke risikere å bli hengt ut på krangle. Til dere som tok dere til til å lese igjennom dette, TUSEN TAKK!!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 huff, så kjedelig:( tror ikke du får satt igang fødselen på grunn av det, desverre.. tror ikke det er god nok grunn! men lykke til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 He, he... meg og mannen min er gift:) Det er pappaen til mannen min jeg snakker om:)
Katta:o) Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Hei Vet ikke om jeg har så mange gode råd til deg men snakk med jm om dette. Forklar at det er veldig vanskelig for deg. Vet ikke om de kan sette igang en fødsel på det grunnlaget med du må iallefall undersøke dette. Ønsker deg lykke til uansett. Kan jo hende du føder før termin å da. Man kan jo håpe
SolMåneStjerne Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 kan han ikke gjøre om på visumet sitt da? sånn at han får det 5 mai i stede,må vel gå ann det,,det er veldig kjedelig da at han må reise hjem før bebisen er født.. håpe dere får ordnet noe=)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Å.... Tror du ikke? Huff, føler meg helt knust nå... Han vet ennå ikke at han har missforstått meg. Han sa i går: å, nå kommer lillegutt om bare tre uker, så har jeg en måned sammen med han:( Ble helt frossen i hele kroppen da jeg fattet at han hadde tatt feil:( Der og da ble jeg så paff at jeg fikk ikke ut et eneste ord!!
Cam_gutt_4_6 Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Skjønner godt at det er vanskelig, men jeg vil ikke tro det er en god nok grunn til å sette i gang fødsel før termin. Mye kan jo skje mot slutten fremdeles, alt fra svangerskapsforgiftning til tverr/sete-leie og eventuelt planlagt keisersnitt, men det er ikke noe å håpe på. -Og selvfølgelig kan det være alt setter i gang før tiden av seg selv! Det går jo an å snakke med jordmor eller lege for sikkerhets skyld.. Vet ikke om det finnes bestemte retningslinjer om at man kan ta familie-hensyn og sette i gang.. Uansett, lykke til, og skulle de sette ned foten, så kan man jo altids håpe på en litt tidligere fødsel..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Et norskt visum varer i tre månder, ikke lenger. Og 5 mai er de tre måndene over... Han kom hjem litt før for å hjelpe oss med å pusse opp til babyen kommer. Når visumet går ut, må han tilbake... Snufs..
SolMåneStjerne Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 leste litt feil i sted jeg,,vil bare ønske dere lykke til,håpe at nurket vil ut før bestefar reiser.. tvitvi.. dere kunne kanskje ha overrasket bestefar m å besøke han etter bebisen er født da=)hvis det var mulighet for det..da hadde han sikkert blitt kjempe glad.. men lykke til i hvertfall=)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #12 Skrevet 15. mars 2007 Tusen takk. Men tror ikke det blir noen tur på oss, det har vi ikke råd til.. Men, men... Får håpe på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå