Gå til innhold

legen skremte meg skvett ihjel i dag ( nesten da) utenom tema forresten

Anbefalte innlegg

eg må ta en avføringsprøve ( eg som helst vill at alle skal tro at eg aldri avfører )

men det var ikke det skumle. det skumle var at han ville scanne hjernen min, viss ikke han fant ut hva som gjorde meg så kvalm og svimmel.

eg kommer ikke te å få sove i hele natt

eg hadde ikke tenkt over den muligeten en gang, tenk om det er kreft da?

tenk om eg stryker med, vill mannen min klare seg alene med ungene?

vill mannen mi klare å miste meg?

nå er det veldig usansynlig at eg har det, men legen ville skjekke for sikerhets skyld. det er en grundig lege g har, det er bra i alle fall

Fortsetter under...

Er mange ting som kan sjekkes ved en ct..trenger jo ikke å være pga mistanke om kreft legen din vil ta ct'en da..d kan jo være at du f.eks har migrene? D kan føre til svimmelhet og kvalme...Er flott at du har en grundig lege, som vil undersøke deg skikkelig...

Var d legen din som nevnte dette med kreft, eller er var d du som begynte å tenke på d?

Ikke kjekt å ikke vite hva som feiler en, men nå får du d sjekket i allefall :)

Lykke til!

hei hei.

vil bare prøve å berolige deg jeg :)

har selv vært igjennom den derre med legen. full scan av alt mulig..

de kom til slutt frem til det at jeg manglet noen mineraler i kroppen som gjorde meg sånn.

også hadde jeg litt lavt blodtrykk.

det trenger ikke være noe farlig. vet det er lett for meg å si, men prøv å slappe av.

takk for svar, nei han nevnte ikke kreft med et ord, trudde ikke det var migrene, har hode pine, men ikke sånn kraftig hode pine, litt trykkende

ja, kjempe bra at eg har en grundig lege, haan er kjempe snill, men eg vergrer meg litt for denne avføringsprøven

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...